Wat is er nieuw

Vraagje Hikari voer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Puk
  • Startdatum Startdatum
P

Puk

Guest
Hallo,

Ik heb nu al meerdere keren gelezen dat Saki Hikari Goldfish Balance goed voer is. Ik wil dit heel graag bestellen:
http://www.aquastorexl.nl/hikari-saki-h ... ce=beslist

Maar weten jullie misschien of de korrels niet heel groot of heel klein zijn? En zinkt het wel?!

Heb nu namelijk al meerdere keren voer via internet besteld, kostte me handen vol geld en was steeds verkeerd.. Dan dreef het en dan was het maar een millimeter groot.. Wil het nu een keer goed hebben 🙂

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Hoi puk ik zelf heb hikari goldfish gold waar ik erg over te spreken ben voor me 3 sluiers dit zijn vrij kleine korrels en drijvend meestal staat het op de verpakking of het drijvend is (na verloop zinkt het wel wat omdat het bij mij dan langs de uitstroom van de pompen komt) ik heb namelijk een tijd terug ook gevraagd of hikari idd goed voer is en eigenlijk stond er een post bij dat het het beste is.Je kun bijvoorbeeld afwisselen met 2 verschillende soorten hikari
Maar online bestellen hoeft niet perse de betere tuin centra of winkel heeft het ook in het assortiment ik haal het zelf namelijk bij Intratuin maar ik kan het je aanraden maar andere mensen hier kunnen een andere mening hebben.

Beste Puk,

Ik kom nu net je bericht tegen, Hikari is een uitstekend voer voor sluiers, ik kan je hier goed over adviseren mocht je nog vragen hebben.

Ik lees ook dat je meerdere malen via internet besteld hebt, jammer dat je hier geen goede ervaringen mee hebt, wellicht dat wij hier zeker een paar uitstekende ervaringen aan toe mogen voegen.

Wij hebben namelijk in de winkel alleen maar sluier vissen(de bijzondere soorten zoals, perlscale, panda, blaasbalg, ryukin, hemelkijker, leeuwenkop, buffelrug etc etc)en ook voor ons was het zoeken naar een goed voer.

Ik hoor graag van je!

Mvg,

Mischa
AquastoreXL

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb het voer besteld!
Helaas is hier in de buurt waar ik woon geen enkele dierenwinkel/tuinwinkel die Hikari verkoopt, vandaar dat ik het online bestel!
Als het goed is moet ik het vandaag binnen krijgen dus ben benieuwd 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan