Wat is er nieuw

Vraagje over de plantjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter jappietaco
  • Startdatum Startdatum
J

jappietaco

Guest
Hallo allemaal.

Het aquarium draait nu een week en ziet er hartstikke helder en mooi uit.

Wel een vraagje over de groene plantjes aan de voorkant.

De top van deze plantjes beginnen een beetje bruin te worden. Is dit normaal of gaat er iets fout.
Verder zien alle andere plantjes er hartstikke goed uit en beginnen lekker te groeien.

Ik zal zeker even vragen welke plantjes er in mijn aquarium zijn geplaatst zijn maar wilde het zeker ook met jullie delen.

Hoe werkt het trouwens op het forum. Moet ik 1 topic openen over mijn aquarium of werkt het zoals ik het nu doe.

Ik heb twee foto s mee gestuurd zodat jullie kunnen kijken.

gr

Jasper
https://www.dropbox.com/s/kw2jkfnwmt8ed ... 2.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/2ue9re8hwfcsu ... 3.jpg?dl=0

Als je meerdere vragen hebt kun je ze het beste allemaal apart stellen in de juiste categorie 🙂 Dus zo te zien doe je het goed!

Wat betreft je plantjes, ik vind het er niet vreemd uit zien. Ben zelf erg fan van deze plantjes. Als ze een maximale lengte bereiken (dit geld voor de meeste planten) hebben de toppen de neiging om bruin te worden. Zodra het hele blad, of een groot gedeelte hier van bruin wordt en je ziet dat het echt aan het verdorren is kun je het blad beter verwijderen door af te snijden met je nagel of een speciale aquarium planten tang. Als je ongeveer 0,5 cm van het blad overlaat aan de onderkant groeit het over het algemeen weer terug!

En je hebt een super mooie inrichting!

THANKS!!!!

Ik ben ook erg blij met de inrichting. Kan niet wachten om de eerste visjes erin te zien zwemmen.

Wat wil je er in doen? Ben nieuwsgierig!

Weet het echt nog niet.

Ik wil het niet te druk maken. Ik wil indrukwekkende vissen of vissen met karakters waar je echt naar wil blijven kijken. Ik heb met mezelf beloofd dat ik dit heel rustig ga bedenken. Aquarium staat er, ingericht en al. Gewoon heel rustig nadenken wat ik zou willen.

lijkt me een slimme keuze! succes! 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan