R
Robin Bakker
Guest
Hallo Aquaforum,
Ik heb tot nu toe nog geen berichten gepost dit is mijn eerste bericht.
Ik heb recent een aquarium gekocht 2e hands een Ferplast Cayman Scenic 80 van 150 Liter.
Ik heb dit aquarium compleet gekocht dus ook met vissen, nu heb ik er een aantal in zitten waarvan ik niet weet wie het zijn.
Hierbij dus wat foto's van het aquarium en de vissen waar ik niet van weet wie het zijn:
Dit is even een overzicht foto wat ik ervan gemaakt heb.
Dan nu de foto's van de vissen waar ik niet van weet wie het zijn:
#1 hier heb ik er 1 van
#2 hier heb ik er 2 van zoals je kunt zien
#3 Het gaat om de bovenste dus niet om de tetra's hier heb ik er 2 van.
#4 Hier heb ik er 1 van
#5 Ik vermoed dat dit een blauwe gourami soort is? Hier heb ik er 1 van
#6 Ook een gourami, hier heb ik er 1 van.
Dit zijn de vissen waarvan ik het niet weet daarbij heb ik ook een mannetje en een vrouwtje Ancistrus dolichopterus, een schooltje Tetra's een 3 tal gupjes 5 Platy's en 5 otocinclus visjes.Om het af te maken zitten er ook nog 6 corydoras Sterbai in en 3 Japonica garnalen. Dus je kan wel zeggen een diverse bak 🙂
Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen, ik ben een beginner in aquarium land dit is mijn 2e aquarium ik had hiervoor een startaquarium dus deze is wat spannender!
Groeten Robin
Ik heb tot nu toe nog geen berichten gepost dit is mijn eerste bericht.
Ik heb recent een aquarium gekocht 2e hands een Ferplast Cayman Scenic 80 van 150 Liter.
Ik heb dit aquarium compleet gekocht dus ook met vissen, nu heb ik er een aantal in zitten waarvan ik niet weet wie het zijn.
Hierbij dus wat foto's van het aquarium en de vissen waar ik niet van weet wie het zijn:
Dit is even een overzicht foto wat ik ervan gemaakt heb.
Dan nu de foto's van de vissen waar ik niet van weet wie het zijn:
#1 hier heb ik er 1 van
#2 hier heb ik er 2 van zoals je kunt zien
#3 Het gaat om de bovenste dus niet om de tetra's hier heb ik er 2 van.
#4 Hier heb ik er 1 van
#5 Ik vermoed dat dit een blauwe gourami soort is? Hier heb ik er 1 van
#6 Ook een gourami, hier heb ik er 1 van.
Dit zijn de vissen waarvan ik het niet weet daarbij heb ik ook een mannetje en een vrouwtje Ancistrus dolichopterus, een schooltje Tetra's een 3 tal gupjes 5 Platy's en 5 otocinclus visjes.Om het af te maken zitten er ook nog 6 corydoras Sterbai in en 3 Japonica garnalen. Dus je kan wel zeggen een diverse bak 🙂
Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen, ik ben een beginner in aquarium land dit is mijn 2e aquarium ik had hiervoor een startaquarium dus deze is wat spannender!
Groeten Robin