vragen over superfish planty 25


Succes ermee Ruben en geef je broertje maar op zijn kop van ons misschien helpt dat! ;)
 
Het kan natuurlijk nogsteeds een mooie bak worden, maar misschien moet de grote broer zich er wat vaker tegenaan bemoeien ;)
 
Das een domper van al het werk he Ruben maar ik ben er zeker van dat jij er een top bakje van zal maken want je hebt de nodige kennis van zaken en met hulp van het forum kan dat niet mislukken.
Natuurlijk wel benieuwd naar de :foto::foto::foto:
 
Natuurlijk wel benieuwd naar de :foto::foto::foto:
Zondag, kan nu niet, ben weg...:deal:;)
Das een domper van al het werk he Ruben maar ik ben er zeker van dat jij er een top bakje van zal maken want je hebt de nodige kennis van zaken en met hulp van het forum kan dat niet mislukken.
Bedankt! Hoop dat het wat word, kennis van planten heb ik bijna niet, en van planten boven water al helemaal niet:D;)
 
Maar dat komt goed hoor Ruben tot een volgende.:thumbs:
 
Schrik niet, de beloofde foto:
IMG_1964.JPG



1 plant leeft nog, water is nog streeds niet bijgevuld, hij heeft nooit een waterwissel gedaan, filter staat uit....

Dit is denk ik het einde van yarno's aquariumpjehobby, en aquarium....
:mad::mad::mad::mad:
 
OMG zo erg had ik het eerlijk gezegd niet verwacht Ruben Das terug beginnen van nul dat weet je toch he maar ben reuze benieuwd wat het gaat worden.
 
OMG zo erg had ik het eerlijk gezegd niet verwacht Ruben Das terug beginnen van nul dat weet je toch he maar ben reuze benieuwd wat het gaat worden.
Klopt.....:mad::mad:
Volgens mij wil hij hem ook niet meer hebben...:6;)
 
Klopt.....:mad::mad:
Volgens mij wil hij hem ook niet meer hebben...:6;)
Wat ga je dan doen ? Houden of weg doen ? Hoeveel bakken heb je van jezelf dan al plus nog een vijver om te onderhouden en waarschijnlijk ga je nog gaan vissen ook.:)
 
Hoeveel bakken heb je van jezelf dan al plus nog een vijver om te onderhouden en waarschijnlijk ga je nog gaan vissen ook.:)
Ik heb 2 bakken met een vijver, daar kan nog wel een bak bij:D

De toekomst zal het uitwijzen wat ermee gebeurt. Ik heb het al aan Yarno gevraagt wat hij ermee wil, maar geen antwoord gekregen:mad:;)
 
Schrik niet, de beloofde foto:
Bekijk bijlage 49933


1 plant leeft nog, water is nog streeds niet bijgevuld, hij heeft nooit een waterwissel gedaan, filter staat uit....

Dit is denk ik het einde van yarno's aquariumpjehobby, en aquarium....
:mad::mad::mad::mad:
Waar is de dislike knop? (bedoeld voor dat aquarium.....):br: Het was zelfs niet zo erg toen ik er was!
 
Jeetje... Dat is wel heel erg. Doodzonde... Kwestie van leeghalen en schop onder zijn kont geven.
 
Waar is de dislike knop? (bedoeld voor dat aquarium.....):br: Het was zelfs niet zo erg toen ik er was!
Die knop bestaat niet, Daan, dat moet jij toch wel weten:engel::D:D:p
Jeetje... Dat is wel heel erg. Doodzonde... Kwestie van leeghalen en schop onder zijn kont geven.
Die schop heb ik al gegeven, maarja niet geholpen:mad:
 
Yarno js nu echt uit de hobby.....
Mijn moeder vind het wel een mooie bak, dus hij komt beneden te staan naast de t.v. Ik moet hem gaan onderhouden. Zondag wat plantjes halen, en een lampje voor erboven op.


Er zit jbl manado in, en ik heb nog all-in-one staan. Welke plantenvoeding zou ik nog keer nodig hebben? kleibolletjes ofzo voor de moerasplanten?
 
Ik maak maar geen foto.... de pomp heeft nooit meer aangestaan, en er leeft nog 1 plantje:'(
 
Jij gaat daar vast weer wat heel moois van maken. Fijn dat hij zo'n plekje krijgt nu.
 
Yarno js nu echt uit de hobby.....
Mijn moeder vind het wel een mooie bak, dus hij komt beneden te staan naast de t.v. Ik moet hem gaan onderhouden. Zondag wat plantjes halen, en een lampje voor erboven op.


Er zit jbl manado in, en ik heb nog all-in-one staan. Welke plantenvoeding zou ik nog keer nodig hebben? kleibolletjes ofzo voor de moerasplanten?

Hmm nou ik hoop dat jij d'r wat moois van maakt Ruben!
 
Bedankt! Hoop dat het wat word:D
Ik zat te denken aan: anubias, brazziliaanse klimop, kleine echiodorus (?). Weten jullie nog wat?


Bedankt! We zullen zien of het wat word:D;)
Een kleinere echinodorus die het bij mij tot nu toe goed doet is de echinodorus magdalensis.
 
Bij de meeste planten is bovenwater dacht ik ook makkelijker dan onderwater.
 

Terug
Bovenaan