Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb de vis al een jaar,en ze word nooit opgejaagd, ze heeft al meerderen nesten gehad, ik snap het niet goed. van ouderdom worden vissen niet zo mager he.
Nee in de regel niet. heb je niet een andere bak waar je de vis in kan doen en dan met eventueel medicatie? Ik ben geen kenner maar dit gaat ook niet goed als ik het zo inschat. ik weet dat Botia veel verstand heeft van levendbarenden en wellicht zou die je kunnen helpen.je kan hem altijd via de pb om hulp vragen natuurlijk.
Deze vis is gewoon af! Zeker dieren afkomstig uit de aquariumhandel en die meerdere nesten hebben gehad worden na circa een jaar mager en gaan uiteindelijk dood. Hier is niets aan te doen.
ESHA2000 gebruik je alleen als je geld teveel hebt. Het werkt al vanaf de jaren 70 niet meer. Exit (wat gebruikt wordt tegen witte stip) werkt helaas ook niet meer.