Wat is er nieuw

Vulkanische stenen kopen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kraikkonen
  • Startdatum Startdatum
K

kraikkonen

Guest
Hallo allemaal,

Hebben jullie enig idee waar ik van die mooie zwarte lava stenen kan kopen? Met van die gaatjes er in bedoel ik. Ik zou mijn aquarium hier graag mee inrichten, maar ik kan ze nergens vinden. Waar kopen jullie je stenen?
 
Ja dat heb ik gezien, alleen weet je nooit zeker wat er met die stenen is gebeurd. Er zijn dus geen stenen webwinkels bijvoorbeeld?
 
kraikkonen zei:
Ja dat heb ik gezien, alleen weet je nooit zeker wat er met die stenen is gebeurd. Er zijn dus geen stenen webwinkels bijvoorbeeld?

En weet je dan w�l wat er met die stenen is gebeurd ??? Dat weet je toch nooit, of het moet zijn dat je ze persoonlijk bij de Etna hebt opgeraapt na een uitbarsting
 
kraikkonen zei:
Ja dat heb ik gezien, alleen weet je nooit zeker wat er met die stenen is gebeurd. Er zijn dus geen stenen webwinkels bijvoorbeeld?

Dat weet je nooit wat er in die misschien wel honderden jaren is gebeurd met de stenen en wil je niet weten ook denk ik 😉
Je zou ze ook kunnen uitkoken :idea:
 
Ik bedoel maar te zeggen dat die stenen van marktplaats zomaar eens op of naast een oprit hebben kunnen liggen. Met alle gevolgen van bijvoorbeeld motorolie oid van dien. Dat zie ik met stenen uit een winkel toch niet gebeuren.
 
Je kan ook een aantal van de advertenties op mp even mailen en vragen wat ze met die stenen gedaan hebben...je pikt de serieuze en betrouwbare mensen er zo uit!


Als ze in de tuin hebben gelegen zou goed uitkoken voldoende moeten zijn...

Zelfs bij stenen van een tuincentrum oid weet je idd niet wat waar hoe...
Hier in Amsterdam zag ik ze naast het parkeerterrein liggen...tja!


Mtt.
 
Oke, ga ik dat proberen. Omdat ik zoveel mooie aquariums zie met mooie stenen dacht ik echter dat hier vast een leverancier voor was/ is.
 
Alleen zijn lavastenen in het algemeen rood ipv zwart.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan