(vuur)garnalen voer?


Ach garnaaltjes eten alles. Geef ze gedroogde catappa bladeren of gedroogde brandnetel en daar kunnen ze de hele dag van eten. Daarnaast is denk ik dat elk garnalen voer als aanvulling daarop wel geschikt.

Onderstaande website is voortgekomen uit een uit de hand gelopen garnalen hobby en ik vertrouw erop dat het aangeboden voer daar in orde is. Bij twijfel kun je Mark daar even een mail sturen.

 
Ik ben het met Daniel eens dat een goed voer voldoende moet zijn met wat blad. Ik gebruik veel Catappa en Moerbei maar je kan ze ook brandnetel en spinazie geven of een gekookt boontje of doperwt.
 
Opzich wel maar dat bevat vaak maar 1 groente zoals bv de spinaziesticks. Ik zou dan wel kijken voor een compleetvoer.
 
Ja,
Ik neem bij bovengenoemde site een proefpakket met 9 verschillende stick smaken.
Daarnaast koop ik nu een potje hoofdvoeder van Dennele.
Doe ik elke dag een beetje wisselen.
 
hier krijgen ze wat onze pot schaft gisteren enkele wolkje broccoli en vandaag zal het spinazie worden
ze lusten bijna alle gekookte groenten en op sommige zijn ze echt niet te stoppen
 
Een teken dat het goed gaat bij Mark maar goed je kan dit voer ook vaak wel gewoon in de lfs kopen.
 

Terug
Bovenaan