Wat is er nieuw

Vuurgarnaal zwanger of wat anders aan de hand?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zanziee
  • Startdatum Startdatum
Z

Zanziee

Guest
Ik zat net tijdens het middag eten even rustig van mijn aquarium te genieten, toen ik een vuurgarnaaltje 'bol' zag staan.. Ze lijkt tegenover de andere vuurgarnalen dik / bol.
Nu heb ik twee foto's kunnen maken en nu lijkt het alsof ze beginnend zwanger is, maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn. Aangezien het de eerste keer is dat ik garnaaltjes heb, vraag ik jullie hulp.. Zie foto's hieronder.

Alvast bedankt!

SU9MeXxsphmzVbkd3Haqsnhe7R8Tt63N.jpeg
Zwangere garnaal? by Zanziee, on Flickr

SU9MeXxsphmzVbkd3Haqsnhe7R8Tt63N.jpeg
Zwangere garnaal? by Zanziee, on Flickr

Je kunt op de foto's klikken voor een vergroting!

Ik vind het wat lastig op de foto om te zien, maar als er echt eitjes zitten dan moet je die duidelijk straks kunnen zien zitten door het schild heen.

Ja, ik had al plaatjes gezocht van zwangere vuurgarnaaltjes, maar dat was allemaal veel duidelijker te zien.
Misschien zit ze in het beginstadium en moeten de eitjes zich nog ontwikkelen..

Er ligt nu op de plek waar ze zat een velletje. Ik denk dat ze aan het vervellen is geweest.. Er zit nu een ander garnaaltje die gewoon mooi slank is.. Maar eens goed zoeken of dat dezelfde is..

Ik zag gisteren een cr precies zo met een bolle rug zitten en toen ik later keek lag er ook een velletje. Misschien een vervel houding idd.

Moet ik nog iets speciaals doen? Heb mos in mijn bak, mosballen, genoeg dichte beplanting... En hele kleine neontetratjes..

Idd eitjes te zien. Enige speciale wat je nu moet dus is de wachten tot de eitjes uitkomen.... Enige waar ik geen 100% antwoord op kan geven is of je tetra's de kleintjes niet op eten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan