Wat is er nieuw

vuurtjes of rilis

• Onderwerp starter Onderwerp starter BlackTurtle
  • Startdatum Startdatum
B

BlackTurtle

Guest
Op mijn zoektocht naar garnalen ben ik gestoten oo vuurtjes of rilis qua aanbod in mijn buurt. Nu was de vraag of dat rilis even makkelijk als vuurtjes te houden zijn? Wat ik zo lees is dit wel want zijn zelfde familie. Ook de kweker zei dat deze op kraanwater zaten zonder speciale bodem. De prijs van rilis is 0,75 cent. En die van vuurtjes 0,45 cent en lever kost, want die eigenaar levert ZE persoonlijk 10 euro. Op 20 dieren kom ik dus 15 en 19 euro uit. Dus de prijs van beide eigenaren lijken Me eerlijke prijzen? Kan k dus gewoon kiezen welke ik het mooiste vind? Of zijn de rilis toch moeilijker te houden ?
Alvast bedankt

want die eigenaar levert ZE persoonlijk 10 euro???

Komt hij ze in jouw bak zetten,dan?

Want die eigenaar komt ze persoonlijk leveren voor 10 euro.
Hij komt ze niet in mijn bak zetten, maar ipv dat ik 70kl naar hem moet en terug , gaat hij 70km naar mij en terug voor 10euro.dit omdat ik zelf nog geen auto heb. En opsturen k liever niet heb voor garnalen.

Besloten tot zelf af te gaan halen.
Eerst ze rustig laten overwennen.
De garnaaltjes scharrelen vrolijk door de bak met zijn 21.

Eerst eentje toen ze nog in de doos zaten om over te wennen.
ywv9CKo.jpg

Nu een paar van in de bak.
jJxCPpF.jpg

4CN5VQy.jpg

fvgqI16.jpg

Ik zie ze allemaal vrolijk rond scharrelen en eten.
De kleur is niet perfect, weet ik, maar maakt voor mij weinig uit op dit punt. Ik vind het echt leuk ze bezig te zien

Nou, ik vind ze hartstikke leuk.. die kleur boeit me zelf ook niet zo. Het is vooral het gedrag van garnaaltjes die ze zo leuk maakt 😉

Bij een vrouw uit Maastricht, was een particulier.
Ergens in de buurt van de blokker

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan