Waar kan ik een Fluval afstandsbediening kopen?

Ekster

Well-known member
Lid geworden
25 september 2019
Berichten
136
Leeftijd
47
Hallo,

De afstandsbediening van mijn Fluval Flex aquarium heeft regelmatig kuren en daarom zoek ik alvast een extra afstandsbediening.
Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan wel andere spullen vinden voor de Fluval Flex, maar nergens de afstandsbediening.

Heeft iemand misschien toch een adres waar ik die kan bestellen? Het is namelijk zo dat je eigenlijk ook niet zonder kan. Stel hij gaat kapot terwijl hij in de laagste stand staat en ik ga hem dan aanzetten door de stekker uiten weer in het stopcontact te doen, dan blijft hij in die laagste stand staan. Er is geen manier om het licht dan te bedienen. Ook kan ik nergens een nummer vinden voor een Nederlandse klantenservice.

Ik hoop dat iemand hier een tip heeft:unsure:.

Alvast bedankt,

Gerda:c
 
Hier is al antwoord op gegeven op de plaats waar ik het topic origineel heb gestart. Geen reacties meer nodig dus wat mij betreft.

Gerda
 
Wellicht handig om te delen waar je die afstandsbediening hebt gevonden. Voor de volgende met hetzelfde probleem en dit topic tegen komt!
 
Die spulletjes kan je overal wel vinden. Deze bijvoorbeeld komt bij de Action vandaan. Als je goed kijkt is de opdruk van de knoppen verschillend maar de werking is gelijk.

IMG_20200703_135406[1].jpg
 
Daniel, dat wik ik best doen hoor, maar waarom is het antwoord niet mee verplaatst? Dit is de link: https://hagen-deutschland.com/ersatzteile/995/fernbedienung?number=A14761
Ancistruz, vreemd dat ik deze op Amazon.nl niet tegenkwam. Daar had ik namelijk wel gekeken, maar vond alleen andere spullen van Fluval. Toch handig om te weten dat er meer adressen zijn.
Benvo, ik wist niet dat je gewoon andere (merkloze afstandsbediening kon gebruiken. Kan ik dan met de knopjes flash en strobe mijn lamp dimmen of moet je wel eentje kopen met precies dezelfde knoppen? Bedankt voor de tip overigens.

Groetjes Gerda
 
Terug
Bovenaan