Wat is er nieuw

Waar sluierstaarten kopen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter CrazyFish
  • Startdatum Startdatum
C

CrazyFish

Guest
Ik ga binnekort (Maand 2-3) een rio 240 opzetten voor mijn sluierstaarten. Ik ben van plan om dan nog 1 a 2 sluiers er bij te doen. Ik heb al rond gekeken bij de dierenwinkels maar er zit niet echt iets leuks tussen. Dus vroeg ik mij af waar ik anders mijn sluiers zou kunnen kopen? Misschien bestellen? Ik hoor graag jullie mening!

Met mooiere kwaliteit komen ook hogere prijzen, maar dat heb je wellicht al ingecalculeerd. 😉
Je zou de Fancy Goldfishstore in Voorschoten kunnen bezoeken, die heeft diverse soorten, ook apartere kleuren en soorten (water ink ranchu oa), het meeste is hoge kwaliteit maar de prijzen zijn er ook wel naar.

Had al gehoord van hem... maar wat mij tegen houdt is dat het 2 uur rijden is..

Ik heb een rit van 2 uur naar de Fancy Goldfishstore gemaakt en vond het het waard. Haha. Maar hij heeft ook meteen mijn zieke vis onderzocht.

Ook een hele goede is Sluierstaart Kwekerij en Verkoop. Zij zit vlakbij Meppel. Mooie gezonde vissen voor leuke prijzen. Momenteel geen Ranchu maar wel andere soorten. Hele mooie Butterfly telescopen.
En je kan ook terecht bij Martin in Friesland (hij heeft vooral veel Ranchu), hem moet je even via Facebook opzoeken, hij heeft nog geen website.

Je kunt hem ook mailen of via Facebook benaderen over de mogelijkheden van verzending etc. 🙂

Verder kun je ook contact opnemen met de siervissen-onlineshop.
Zij zitten in België en hebben een webshop met diverse zoetwatervissen.
Verzending gaat per koerier en op bepaalde dagen voor 12 of 13 uur besteld is de volgende dag in huis.

En je kan ook terecht bij Martin in Friesland (hij heeft vooral veel Ranchu), hem moet je even via Facebook opzoeken, hij heeft nog geen website.
Dat is nog een optie, Aangezien ik in friesland woon. Zijn de prijzen betaalbaar? aangezien ik niet een heel hoog budget heb.

Verder kun je ook contact opnemen met de siervissen-onlineshop.
Zij zitten in België en hebben een webshop met diverse zoetwatervissen.
Verzending gaat per koerier en op bepaalde dagen voor 12 of 13 uur besteld is de volgende dag in huis.
Ik zag hun ook inderdaad. Als dat goed is ga ik daar denk ik voor.

Jazeker, hij heeft hele leuke vissen voor leuke prijzen. Geen dierenwinkelprijzen dat niet. Vanaf een euro of 25/30 denk ik tot 100 (dat zijn grote vissen hoor) Ook wel wat Oranda's en andere soorten. Hij zit in Munnekeburen.

Even Martin Tb opzoeken op Facebook of Ash Veld. Messenger berichtje sturen en hij kan filmpjes voor je maken.

Top! Dankjewel 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan