Wat is er nieuw

Waar spraybars en pompinlaten bij 2 ext filters 120 cm bak.

maffie666

Well-known member
Lid geworden
30 december 2016
Leeftijd
57
Titel zegt t al. Moeten die spraybars van de achterzijde naar de voorruit sproeien en moet ik dan in iedere hoek aan de achterkant een pompinlaat doen? Of slaat dat nergens op en moet ik iets totaal anders doen?

Dat is de manier zoals ik het ook heb.

Dat lijkt mij ook een prima manier.

ik heb spraybars op me zijramen. 1 over de bovenste regio in de lengte mee en de ander dezelfde richting op via raam met stroming over de bodem. Dit omdat als ik ze van achter naar voren laat stromen er teveel stroming ontstaat en me vissen dit niet fijn vinden, dus is ook een beetje kijken wat je nodig heb.

Achterkant naar de voorkant is mijn methode. De stroomsnelheid is daarbij te regelen met de grootte en aantal gaatjes in de spraybar. Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Die methode van michelle1 heb ik ook overwogen maar met die manier zoals ik wil gaan doen heb ik 0 spraybar of slang in t zicht. Ik wil alleen nog doorzichtige inlaat buisjes maar dat zal wel niet echt een probleem worden denk ik.

Welke kleur hebben de inlaatbuisjes die je nu hebt? ik zou voor zwart kiezen dat valt het minst op.

Groen

Beetje knutselen met pvc. Kun je het maken zoals jij wilt.

Ik heb alleen twee buisjes onderwater. Daar stroomt het uit. Geen spraybar.

Zal eens over nadenken. Groen is in iig 3x niks.spraybar zie ik dadelijk niet denk ik gaat vnl om inlaat.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan