waarde 2de hands aquarium.


C

C.P

Guest
Hoeveel waarde heeft een 2de hands aquarium van 200cmLx100cmDx60cmH met een ijzeren onderstel,zonder verdere toebehoren.

Ik zou graag een bod op dit aqua geven maar ken er de waarde niet van.

fUqzYxgyXQq5m_s0zXWyazlxQaFd3gCe.jpeg


fUqzYxgyXQq5m_s0zXWyazlxQaFd3gCe.jpeg
 
Hmm ik zou zeggen 100-150? het onderstel ziet er niet uit na mijn mening.

Er zit wel een licht kap op?

Hoe zit het met de krassen? als die bekrast is kun je er ook al wat van af halen.
Er zit geen pomp of ook maar iets bij, je koopt gewoon een glazen bak in feite.

Wacht ook even op verdere reacties maar (Ik) zou er niet meer voor geven, misschien zijn andere het met mij eens of raden je aan om er meer/minder voor te geven.

Groetjes :)
 
Mooie maten! Met die diepte gaat het geen goedkope bak zijn denk ik... Als het glas 12mm is en ik zou die bak verkopen (krasvrij), zou ik er 350 voor vragen. Het onderstel vind ik er wel erg minimaal uitzien en zou ik eventueel vervangen... om die reden zou ik er 250 voor bieden met eventueel wat speling ;) Wel zit de af/invoer op een hele vreemde plek....

Maaar dan ga ik ervan uit dat het 12mm glas is!

3 a 4 van zulke hanglampen erboven,
Vy8hYvvIMyOUvfItKrr6MX6XeMIFM25s.jpeg

of vergelijkbare.

Wat betonplex aanschaffen voor een eventuele ombouw. Een bioloog plakken of laten plakken en je hebt voor rond de 500 a 600 euro een super bak, waar geen enkele juwel tegenop kan!

Rond de 150... mensen vragen al minstens het dubbele voor een rio400, en zeg nu zelf juwel is behoorlijk minimaal.
 
Oe mooi idee Meksjoef, met die lampen! Het is dat ik hier drie katten heb rondlopen anders wist ik het wel!
 
Onderstel zou ik zeker gebruiken en er houten platen tegenaan zetten, gebruik onderstel als frame voor een kast. Superbak.
 
Sterrekind zei:
Oe mooi idee Meksjoef, met die lampen! Het is dat ik hier drie katten heb rondlopen anders wist ik het wel!

Wel dek ruiten erop leggen he ;)
Veel vis wilt wel een keer springen... niet echt leuk om je visjes opgedroogd op de grond te vinden.
 
Je hebt me wel op een idee gebracht hoor, het volgende aquarium wordt een volglazen bak ( met dekruiten) en dan van die hanglampen er boven, prachtig!
 
Op dit aqua is al een bod uitgebracht van 250� wat ik al wel veel vind voor een aqua met enkel een ijzeren onderstel.
Zonder filter,verlichting enz...

Alvast bedankt voor jullie reactie's en hulp.
 
Is aardig wat glas natuurlijk met een meter diepte,en een geschikt passend frame is ook niet niks.
Weet je de dikte van het glas?
 
Seabait zei:
Is aardig wat glas natuurlijk met een meter diepte,en een geschikt passend frame is ook niet niks.
Weet je de dikte van het glas?
Er staat niet bij vermeld welke dikte het glas heeft.Dit is het enige wat erbij staat.
[color:#FFFF66]zeer groot aquarium van 2m op 1m diep op 60 hoog deze is in nieuwstaat !!!
aquarium en metalen voet.

Kan ook eventueel verkocht worden met 2 buitenfilters van eheim
1 2180 deze heeft ingebouwde verwarming
1 2080
en grote luchtpomp

bieden mag maar hou het deftig [/color]
 
Oei moeilijk lezen zo ;)

Je kan kijken wat je budget is en wat je er voor over hebt,is een unieke bak natuurlijk en behoorlijk kostbaar.
Het beste is om een afspraak te maken als je intereese hebt om zo te kijken of het geen krassenbak is en naar de staat van de kitnaden.
 
C.P zei:
Op dit aqua is al een bod uitgebracht van 250� wat ik al wel veel vind voor een aqua met enkel een ijzeren onderstel.
Zonder filter,verlichting enz...

Alvast bedankt voor jullie reactie's en hulp.

Je weet dat glas duur is he... en zoveel extra's heb je niet nodig om het te laten draaien
250 is in mijn ogen niet duur voor een bak van 1200 liter.
 
meksjoef zei:
C.P zei:
Op dit aqua is al een bod uitgebracht van 250� wat ik al wel veel vind voor een aqua met enkel een ijzeren onderstel.
Zonder filter,verlichting enz...

Alvast bedankt voor jullie reactie's en hulp.

Je weet dat glas duur is he... en zoveel extra's heb je niet nodig om het te laten draaien
250 is in mijn ogen niet duur voor een bak van 1200 liter.

Daar laat je het idd niet voor bouwen :)
 

Terug
Bovenaan