Wanneer vissen naar buiten.


Van Egmond

Well-known member
Lid geworden
6 mei 2020
Berichten
686
Hallo,

Ik zal me even voorstellen ik ben Johan van Egmond. Ik heb sinds 2 jaar mijn oude hobby opgepakt aquariumvissen houden. Nu heb ik een 240 liter aquarium, een 30 liter aquarium, 5 buiten bakken van circa 240 liter en een plankenvloer van 6000 liter. Nu wilde ik langzaamaan een paar vissen naar buiten doen. Wat is het beste moment voor de Chinese danio en de barbus schuberti om naar buiten te doen. Ik hoor het graag
 
Ik moet je het antwoord schuldig blijven.

Welkom!

Het voorstellen hier zien alleen de mensen in dit topic.
Als je wil kun je je hier aan iedereen voorstellen.
 
Ik denk niet dat dit soort afhankelijk is.
Maar vanaf de watertemperatuur buiten quasi hetzelfde is als waar ze nu zitten zouden er geen problemen mogen zijn.
 
Bedankt voor jullie reactie. Zal het voorstellen later even inrichten. MAar hoe zit het met de nacht temperatuur? Die loopt terug tot 14 graden en stijgt op de dag naar 20 a 21. Binnen zitten ze tussen de 19 en 21 graden
 
Bedankt voor jullie reactie. Zal het voorstellen later even inrichten. MAar hoe zit het met de nacht temperatuur? Die loopt terug tot 14 graden en stijgt op de dag naar 20 a 21. Binnen zitten ze tussen de 19 en 21 graden
Voor de danio's zou dat geen probleem moeten zijn. De barbelen gaan dat minder leuk vinden denk ik.
 

Wij hebben er een topic over, klets lekker mee zou ik zeggen :D
 
Had het gezien ja en daar dit ook geplaatst maar het was verwijderd en ergens anders een nieuwe topic aangemaakt
 

Terug
Bovenaan