Chayenne12
Well-known member
- Lid geworden
- 6 april 2022
- Leeftijd
- 25
Gister had ik een koppel bij elkaar los gelaten (na paar dagen wennen samen) er werd niet gepaard ook geen agressie maar toen ik keek loet t vrouwtje zomaar eitjes los en at ze gelijk op. Een uur later zag ik dit (zie fotos) op d'r buik lijken t zo op eitjes ofzo maar dit ging op in niks ofzo? Een soort slijm achtig. Wat is dit en waarom?
Wat info:
We hebben haar een maand nu ofzo. Ze heeft 1x eitjes gehad maar de fry was overleden helaas. Ennu dit? Ze wou zelf paren (krwwg de strepen al in het aquarium met de vrouwen) 100% dat t alleen vrouwen zijn er zijn er gister 2 nieuw gekomen maar dit gebeurde gister en d'r strepen 3 dagen geleden (dus ze zat al bij de man en apart voor ze de nieuwe had gezien) en de nieuwe zijn ook vrouwtjes
Wat info:
We hebben haar een maand nu ofzo. Ze heeft 1x eitjes gehad maar de fry was overleden helaas. Ennu dit? Ze wou zelf paren (krwwg de strepen al in het aquarium met de vrouwen) 100% dat t alleen vrouwen zijn er zijn er gister 2 nieuw gekomen maar dit gebeurde gister en d'r strepen 3 dagen geleden (dus ze zat al bij de man en apart voor ze de nieuwe had gezien) en de nieuwe zijn ook vrouwtjes