Wat is er nieuw

Wat heeft mijn platy?

jo-na

Active member
Lid geworden
7 juni 2021
Leeftijd
19
vis.jpg

ik ondekte net dat mijn platy iets uit zijn kieuw heeft steken. Wat is het? het lijkt een beetje slijmerig.

Kan ik hem het beste alvast een zoutbad geven?

Ik zou nog even wachten op actie @jo-na,
Misschien dat @michelle1 weet wat het is of een ander lid.

Oei dat is nogal een groot ding. Is dat een heel beestachtig ding? Of is dat witte het beest en dan een laag slijmhuid ofzo erom heen?

Ik durf je niet te zeggen wat dit is maar google eens op ankerworm misschien dat je het herken. Of karperluis maar die is meer rond.

Ik weet niet of jouw soort visje zout tolerantie heeft zo ja is het het proberen waard of het los komt.

Vertoont vis nog vreemd gedrag? hij ziet er verder naar mijn idee goed en fit uit.

Ik vind het ook groot kan niet echt zien wat het is

Oei dat is nogal een groot ding. Is dat een heel beestachtig ding? Of is dat witte het beest en dan een laag slijmhuid ofzo erom heen?

Ik durf je niet te zeggen wat dit is maar google eens op ankerworm misschien dat je het herken. Of karperluis maar die is meer rond.

Ik weet niet of jouw soort visje zout tolerantie heeft zo ja is het het proberen waard of het los komt.

Vertoont vis nog vreemd gedrag? hij ziet er verder naar mijn idee goed en fit uit.
ik zie nu dat het weer is verdwenen. De vis zag de afgelopen dagen er gezond uit, dus ik denk dat het loos alarm is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan