T
Zo niet, je kan gewoon de youtube link hier kopiëren en plakken.
Helaas weten veel verkopers in dierenwinkels weinig over het correct houden van Sluierstaarten, maar moeten ze wel zo veel mogelijk spulletjes verkopen. " Nee" verkopen is er dus helaas niet bij, en daar zijn de vissen en de klanten meestal de dupe van@Giebeltje Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga er mee bezig. Was al bij verschillende dierenwinkels geweest en die wisten van niks. Ook niet fijn dat ze mij gezegd hebben dat dit wel kan 4 vissen in zo’n aquarium.
. In ieder geval is het fijn dat je de weg naar dit forum hebt weten te vinden, een mooie eerste stap naar een beter leven van je Sluiers. De foto hierboven laat overigens een Oranda zien die extreem veel ruimte heeft gehad, met onbeperkte hoeveelheid vers water en voer. Er zijn uit Engeland gevallen bekend van Oranda's die in meertjes zijn gedumpt, en hier in Nederland worden ook Goudvissen in het buitenwater aangetroffen die ooit door hun baasjes gedumpt zijn. Op het Goudvissenforum staan een heleboel interessante stukken over Sluierstaarten en Goudvissen, ik kan het van harte aanbevelen. Ook de afdeling Fotoalbums is erg leuk om te zien, dan krijg je een idee over de huisvesting en het formaat van de vissen.Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.