F
FreakinVonk
Guest
Hallo allemaal,
Heeft iemand enig idee wat de Latijnse naam is van deze vissen?
Heeft iemand enig idee wat de Latijnse naam is van deze vissen?
panchax zei:Hoe kom je bij deze vissen, heb je ze zo zonder naam gekocht?
Hoe groot zijn ze ongeveer?
Zou het zo niet weten welke het precies is, vermoed een Midden-Amerikaan/Cichlasoma oid.
Hebben veel weg van jonge Jack Dempsey's (Cichlasoma octofasciatus).
Richvio zei:Lijken idd Jack dempsey,s. En ze hebben niet voor niets de naam van een boxer gekregen haha
FreakinVonk zei:En gezien ik mijn visbestand toch wil uitbreiden met een niet standaard cichlide leek me dit een erg mooie vis.
Bedankt beiden!
meksjoef zei:Richvio zei:Lijken idd Jack dempsey,s. En ze hebben niet voor niets de naam van een boxer gekregen haha
Is dat zo? Dat roept iedereen wel, maar heeft dat wel met elkaar te maken?
ronrijn zei:Bovendien zou niemand een 'Gerard Joling' in zijn bak willen. 😛
Op het aquarium na waar dit topic over gaat niet (130x45x45)meksjoef zei:Richvio zei:Lijken idd Jack dempsey,s. En ze hebben niet voor niets de naam van een boxer gekregen haha
Is dat zo? Dat roept iedereen wel, maar heeft dat wel met elkaar te maken?
FreakinVonk zei:En gezien ik mijn visbestand toch wil uitbreiden met een niet standaard cichlide leek me dit een erg mooie vis.
Bedankt beiden!
Heb je nog andere aquariums naast die 60 liter en 25 liter? Zo ja, welk formaat?
FreakinVonk zei:Foto is genomen met een aardappel, maar zo kun je de rugvin in ieder geval goed zien.
AquaVISie zei:FreakinVonk zei:Foto is genomen met een aardappel, maar zo kun je de rugvin in ieder geval goed zien.
Jeetje, kan je daar tegenwoordig ook al mee fotograferen ??? De wetenschap staat ook nergens meer voor 😀
Haha doelde meer op de kwaliteit maar dat moge duidelijk zijn 😀AquaVISie zei:FreakinVonk zei:Foto is genomen met een aardappel, maar zo kun je de rugvin in ieder geval goed zien.
Jeetje, kan je daar tegenwoordig ook al mee fotograferen ??? De wetenschap staat ook nergens meer voor 😀
Jammer, zou deze namelijk gratis over mogen nemen.Jelle Touwen zei:Dat is een thorichtys dame, ik denk een meeki? Zou ze niet bij corydoras zetten. Voor jou bak zou ik op zoek gaan naar een soort die wat minder bodemgericht is.
meksjoef zei:@Freakinvonk, de meeste cichliden combineren niet lekker met corydoras. Dit omdat beide zich in de onderste waterlaag bevinden en de Corydoras onhandig als ze zijn, dan wel eens door hun territorium ploegen. Dat is nou net iets wat de meeste cichliden niet erg leuk vinden.
Afhankelijk van je waterwaarden enz zijn killi of labyritnh vissen misschien wel iets voor jou. Maar dat is een beetje afhankelijk van de waterwaarden en medebewoners.
panchax zei:Mja alles veranderd, heb zelfs me eigen voorgenomen geen vissen meer te raden, want kom iedere keer weer met een oude naam aanzetten.
Gewoon blijven raden. Synoniemen behoren goed gerekend te worden namelijk 😉panchax zei:Mja alles veranderd, heb zelfs me eigen voorgenomen geen vissen meer te raden, want kom iedere keer weer met een oude naam aanzetten.
Mascha&Ivo zei:Gewoon blijven raden. Synoniemen behoren goed gerekend te worden namelijk 😉panchax zei:Mja alles veranderd, heb zelfs me eigen voorgenomen geen vissen meer te raden, want kom iedere keer weer met een oude naam aanzetten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.