Ismay4 New member Lid geworden 7 september 2026 Berichten 1 Leeftijd 36 7 september 2026 #1 Ik denk dat het een chilide is maar kan deze dan met andere dwergchilide samen of met welke andere vissen? Laatst bewerkt door een moderator: 8 september 2026
Ik denk dat het een chilide is maar kan deze dan met andere dwergchilide samen of met welke andere vissen?
Jelle Touwen Well-known member Lid geworden 11 maart 2013 Berichten 2,275 Locatie wageningen 7 september 2026 #2 labidochromis caeruleus vermoed ik, duidelijk een malawi achtige
Edwin74 Well-known member Lid geworden 16 juni 2026 Berichten 202 Leeftijd 52 Locatie Weert 7 september 2026 #3 Dat zegt Google AI ook, als ik je foto upload, maar ik kom ook Metriaclima Estherae tegen? (ik weet er zelf niets van....)
Dat zegt Google AI ook, als ik je foto upload, maar ik kom ook Metriaclima Estherae tegen? (ik weet er zelf niets van....)
Jelle Touwen Well-known member Lid geworden 11 maart 2013 Berichten 2,275 Locatie wageningen 7 september 2026 #4 Zou kunnen komt op hetzelfde naar. Cichlide uit het malawimeer, te houden met cichliden uit het malawimeer in een voldoende grote bak.
Zou kunnen komt op hetzelfde naar. Cichlide uit het malawimeer, te houden met cichliden uit het malawimeer in een voldoende grote bak.