Wat is er nieuw

Wat is deze stip? Wordt steeds groter (gaat niet snel) en zat er al bij aankoop. Vis is prima actief.

VisMama86

New member
Lid geworden
20 december 2025
Leeftijd
39
1000129456.jpg

Bijlagen

• 20251220_210812.jpg
    20251220_210812.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 18
  • 20251220_210853.jpg
    20251220_210853.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 19
Lijkt mij een tumor en dat past ook bij de langzame groei.
Weinig aan te doen behalve euthanasie indien het dusdanig ernstig wordt dat zwemmen niet meer lukt.

Ik vindt erg lastig te zien maar ik zou dit wel melden bij de winkel aangezien de vis het al had.
Overigens is je bodem ook verre van ideaal met dat grove grind.

@catfishfreak, bedankt voor je feedback, dat zou best wel eens kunnen...zeker gezien alles verder oke is in de bak. Jammer maar we houden haar in de gaten en ga het zeker melden in de winkel Jessica. Dank jullie wel 😊

Is dat de enige vis in de bak? Ik zie dus te grof grind en ook planten in een potje dus ik zou als dat kan een fijnere bodem nemen en de planten in de bodem zetten dus uit het potje.

Is dat de enige vis in de bak? Ik zie dus te grof grind en ook planten in een potje dus ik zou als dat kan een fijnere bodem nemen en de planten in de bodem zetten dus uit het potje.
Als er alleen een betta in zit.. maakt het bodem echt niet uit.

Als er alleen een betta in zit.. maakt het bodem echt niet uit.
Ik bedoelde daar mee dat je met zo n grove bodem eerder hebt dat er voer tussen zakt en dat dit kan rotten. Voor de Betta zal het inderdaad weinig uitmaken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan