Wat is er nieuw

Wat is dit voor creepy slangenbeest?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Angelawiersma17
  • Startdatum Startdatum
A

Angelawiersma17

Guest
Een vriendin van me kwam dit tegen, enig idee wat het is? (En dan bedoel ik het enge slangenbeest, niet de (nep) goudvis 😛

378824_0_82_slangvisamfibiewat.jpg

Dat noemen ze een wimpelaal volgens mij.

Een wimpelaal (Erpetoichthys calabaricus) inderdaad, maar dat zijn helemaal geen enge creepy vissen hoor. Zijn gewoon vreedzaam en gedragen zich heel vredelievend, en nieuwsgierig ook. Een hele leuke vis bij andere grotere vreedzame visen.
Ze zouden soms wel eens een visje kunnen opeten dat in hun bekje past, dat wel maar er zijn weinig andere vissen die dat niet zouden lusten. 🙂

panchax zei:
Ze zouden soms wel eens een visje kunnen opeten dat in hun bekje past, dat wel maar er zijn weinig andere vissen die dat niet zouden lusten. 🙂

Probleem is natuurlijk wel dat naarmate ze groeien (en ze kunnen gemakkelijk 40 cm worden) dat bekje een bek wordt en het visje dat in die bek past ook steeds groter wordt. En dan wordt hij toch redelijk duur in het onderhoud. Je hebt er dan ook een flinke bak voor nodig. Ook is het een dier die pas als het wat donkerder wordt actief wordt. En pas op, het is een echte Houdini, je aquarium moet goed afgesloten zijn

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan