sander058
Well-known member
wat gebeurt er met mijn plant wat kan het tekort zijn?
Heeft die van mij ook wel eens, dat zijn de oude bladeren, ik knip ze gewoon weg.
Ik vermoed dat je geen co2 toevoegt? Relatief makkelijke plant maar denk dat je hier niet aan ontkomt zonder co2 maar kan het mis hebben hoor.
Ooh dat hoef je, je nog echt niet druk te maken. Planten eerst maar even goed laten wortelen en aanpassen.ik voeg wel CO2 toe maar zit nog in de opstart dus bouw deze rustig op
Ooh dat hoef je, je nog echt niet druk te maken. Planten eerst maar even goed laten wortelen en aanpassen.
Dode bladeren zoveel mogelijk verwijderen, gehele blad afscheuren, dit voorkomt dat de plant nog energie in een dode blad steekt. Tevens stimuleert het ook om nieuwe bladeren aan te maken 🙂
Dat je CO2 gehalte niet "groen" is, tussen de 20 en 30mg/l, kan komen door een hoge KH waarden. CO2 lost dan moeilijker op in water.
Zelf vermoed ik een tekort aan nitraat of fosfaat, zit als het goed is niet bij de hierboven getoonde Dennerle plantenvoeding set.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.