vischman Well-known member Lid geworden 18 november 2019 Berichten 77 Leeftijd 32 14 augustus 2020 #1 Ik zag dit zitten in mijn mosballen in mijn garnalen aquarium, weet iemand wat het is? Iets van slakken eitjes ofzo misschien?
Ik zag dit zitten in mijn mosballen in mijn garnalen aquarium, weet iemand wat het is? Iets van slakken eitjes ofzo misschien?
Nicolientje-W Well-known member Lid geworden 30 januari 2018 Berichten 12,323 Locatie Hellevoetsluis 14 augustus 2020 #2 Kan er geen pannekoek van bakken, veel teveel ingezoomd
Topicstarter Topicstarter vischman Well-known member Lid geworden 18 november 2019 Berichten 77 Leeftijd 32 14 augustus 2020 #3 Heb niet ingezoomd haha, lijken op hele kleine schaaltjes van de garnalen, alleen raar dat ze allemaal op dezelfde plek zitten
Heb niet ingezoomd haha, lijken op hele kleine schaaltjes van de garnalen, alleen raar dat ze allemaal op dezelfde plek zitten
Joff Well-known member Lid geworden 12 mei 2020 Berichten 1,456 Locatie Beverwijk 14 augustus 2020 #4 Babyslakjes
Nicolientje-W Well-known member Lid geworden 30 januari 2018 Berichten 12,323 Locatie Hellevoetsluis 14 augustus 2020 #5 vischman zei: Heb niet ingezoomd haha, lijken op hele kleine schaaltjes van de garnalen, alleen raar dat ze allemaal op dezelfde plek zitten Klik om te vergroten... Dan van wat verderaf een foto maken. Denk trouwens aan d ehand van je beschrijving dat het kapslakjes zijn
vischman zei: Heb niet ingezoomd haha, lijken op hele kleine schaaltjes van de garnalen, alleen raar dat ze allemaal op dezelfde plek zitten Klik om te vergroten... Dan van wat verderaf een foto maken. Denk trouwens aan d ehand van je beschrijving dat het kapslakjes zijn
Topicstarter Topicstarter vischman Well-known member Lid geworden 18 november 2019 Berichten 77 Leeftijd 32 14 augustus 2020 #6 Hmm ik heb het snel weg gegooid dus hoop dat het gewoon slak eitjes waren