Wat is er nieuw

Wat is dit...?

T

Tails

Guest
Hallo allemaal,

Weet iemand wat dit is? Ik vond het vandaag in mijn aquarium onder mijn mosballetje. Ik heb rasbora's, en neons, en verder cory's. Ik mis geen vissen, ik heb ze geteld.

Ik geef ze wel geregeld leven voedsel, over het algemeen watervlooien. Zou dit een restant kunnen zijn? Ik kan het gele plekje niet goed plaatsen.

Vast bedankt voor het meedenken / kijken!

Gr Tails.

193836_0_82_img_8619.jpg

568964_0_82_img_8618.jpg

Schimmel? Of misschien dat het gele eitjes zijn en het witte de schimmel?

Jef zei:
Schimmel? Of misschien dat het gele eitjes zijn en het witte de schimmel?

Van welke vis denk je dat het eitjes kunnen zijn? Ik heb namelijk geen idee hoe eitjes eruit zien van de cory's, neon, of de galaxy rasbora's.

Ik denk niet dat ik dit moet bewaren? ..

Ik weet het niet precies, eitjes zijn ook onwaarschijnlijk als ik erop google voor iedere soort, even reacties van anderen afwachten maar

Jef zei:
Ik weet het niet precies, eitjes zijn ook onwaarschijnlijk als ik erop google voor iedere soort, even reacties van anderen afwachten maar

Ja ik was vanmiddag ook al aan het googelen geslagen. De meeste eitjes kan je vinden, maar het is mij nog onduidelijk hoe de eieren er van een rasbora uit zou moeten zien. Toch lijkt het me onwaarschijnlijk... maar ja, je weet het maar nooit.

Toch bedankt voor het mee denken 🙂

Nee, zou ik niet bewaren.
Lijken meer van een ancistrus.

Bertus zei:
Nee, zou ik niet bewaren.
Lijken meer van een ancistrus.

Dan gooi het weg 🙂

Ja en die heb ik niet. Heb wel twee zuignappen maar niet ancistrus soort. Dank je

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan