Wat is er met mijn betta man aan de hand?!


S

sil grave

Guest
E72919C1-0A98-4280-B6A0-25F26D846A25.jpeg
F
0E9ECD78-926F-4FA3-8CF7-EF4CD929986A.jpeg
58F10BEC-F8FB-4DD6-9528-7E69081B7D53.jpeg
ik vond mijn betta man vanmiddag in een plant verstopt ik haalde hem naar boven en toen zag ik dit
 
Meestal niet. Je kan nog regelmatig verversen proberen. Zout of esha2000. Maar volgens mij helpt dit meestal niet en zal de vis overlijden.
Je hebt al geïsoleerd?
 
Ow jeetje wat rot... volgens mij is buikwaterzucht niet te behandelen, zeker niet als het al vrij ver is, en dit is al wel echt een dennenappeltje. Jammer zeg!
 
Inderdaad zout om organen te ontlasten. Als het nog niet te erg heen is zou je wat tegen bacterieel kunnen gebruiken. Aan de vinnen te zien bacterieel probleem. Paar schubjes uit kan nog genezen maar denne appel dan word dat heel moeilijk of wel, niet te doen.

Zout gaat hem niet genezen. Houd hem even sterker maar je zult medicatie moeten inzetten. die je dat niet kun je hem beter humaan uit zijn lijden verlossen. Medicijnen moet op heel kort termijn ingezet worden. Dan is het nog wel de vraag of het helpt.

Google op valse waterbuikzucht. Veel koi informatie op net. Je heb 2 varianten. echte en valse.
 
Hopen dat het helemaal weg gaat!

Klopt het dat de betta samen leeft met guppen?
 

Terug
Bovenaan