Wat is er nieuw

Wat is er met mijn zwangere gup?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nickey
  • Startdatum Startdatum
N

Nickey

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb een hoogzwanger gup. Ze is nou ook nog 5/6 week ze ging zich afzonderen en tussen de planten hangen enzo. Ik heb hem dus apart gezet in een 25 liter bak met filter en heater. Alleen na een dag begon ze te "zwemmen " maar hij ging niet vooruit. Ze ademt ook nogal snel. Het lijkt zegmaar net dat ze niet bevallen maar het lukt niet. Dit duurt nu dik 2 dagen. Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt!

Lat haar gewoon i de grote bak, heeft ze geen stress.
Nu misschien wel.

Als het een hij is zal hij ook nooit bevallen. 🙂

Een hoogzwangere vis kan je beter niet verplaatsen ivm stres. Beter doe je dit ruim van te voren.

Tja, ook niet vis vriendelijk, he.
Grove bodem, Schelp in de bak.
Wat zijn n de waterwaarden? weet je dat?

Nee ik weet de waterwaarden niet...
Het staat ongeveer 5 weken dus wel goed ingedraaid. Het is niet de perfecte kan nee klopt.

Het beste is denk ik toch wel terug in de grote bak doen. Helaas zitten daar wel baby guppen eters in dus dan heb ik dus geen baby's helaas.

Daar zat ik op de gegeven moment ook aan te denken ja... Ze heeft een hele grote zwarte vlek gehad zelf rood maar nu... Ik weet het niet...

Ze is niet langdurig zwanger en zelfs aan de magere kant. Het is verder wel een mooi visje. 😉

Geef je voeding met een hoog plantaardig gehalte?

Ze is idd een heel mooi visje
Ik heb haar nu nog maar 2 maand ongeveer. Ze is altijd gevoere met normaal tropisch visvoer maar toen ging der vriendje dood en is ze bij mijn andere guppies gekomen ze was toen echt mager. Ik voer haar nu met normaal guppy voer en met af en toe algen tabletten 3 � per week ongeveer.

2x in de week wat levend of diepvries voer mag eigenlijk ook niet ontbreken. Ik zoudat Guppy voer 2/3 maal daags een beetje voeren. Het is grotendeels plantaardig dus verteerd snel

Dankjewel, ik heb haar wat extra gevoer en ga eens kijken naar levend voer of diepvries. .Ze is weer helemaal de oude.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan