Wat is er nieuw

Wat is er mis met deze vuurtetra?

Cindy77

Well-known member
Lid geworden
19 augustus 2024
Leeftijd
47
Hallo forumleden,

Al enige tijd zwemt deze vis zo rond in mijn bakje. Wat is er mis met hem of haar? Ik neem aan dat ik er niks tegen kan doen maar ben benieuwd wat het kan zijn. Hij of zij eet overigens gewoon nog goed mee en zwemt rond alsof er niks aan de hand is maar ondertussen is ze zelfs scheef gegroeid door die dikke buik..
20250614_195332.jpg
20250614_195308.jpg
20250614_195305.jpg
20250614_195304.jpg
20250614_195300.jpg
20250614_195259.jpg
20250614_195255.jpg

Ik denk dat ik mezelf af zou vragen of ik met obesitas en een gebroken nek zou willen leven, en aan de hand van dat antwoord beslis wat ik met de vis doe

Ja die is megadik zeg en je moet echt overwegen of die nog een viswaardig bestaan heeft. Dat os lastig om te beoordelen.

Ik denk dat ik mezelf af zou vragen of ik met obesitas en een gebroken nek zou willen leven, en aan de hand van dat antwoord beslis wat ik met de vis doe
Ik denk niet dat dit gewoon obesitas is hoor.. de rest heeft dit allemaal niet. En ze krijgen allemaal net zoveel te eten. Ik vermoed zelf iets met de zwemblaas oid. Maar obesitas is het zeker niet.
Kan wel zijn dat door het opzwellen van het lichaam zijn nek gebroken is maar hij zwemt nog best gewoon lekker rond. Dus dat is het gekke dan. Normaal ben je met een gebroken nek wel gewoon dood.

Ja die is megadik zeg en je moet echt overwegen of die nog een viswaardig bestaan heeft. Dat os lastig om te beoordelen.
Niet gewoon dik, opgeblazen. Ik denk iets met de zwemblaas ofzo? De rest heeft dit allemaal niet. Dit is de enige.
Maar als dit niet meer weg zal gaan, dan zal ik hem toch uit zijn lijden moeten gaan verlossen vrees ik...

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan