wat is het verschil tussen deze kabels

Nigel

Well-known member
Lid geworden
4 juni 2017
Berichten
693
Leeftijd
29
Ik heb een tc 420 met foto 1 kabels man/vrouw

Nu heb ik een daytime gekocht en die heeft een andere aansluiting en deze kabels zijn maar liefst 7 euro per stuk duurder.

Wat is nou eigenlijk het verschil? Kwaliteit of een stunt van daytime dat je dure kabels moet kopen?

Deze heb ik
DC_out_female_connector_led_strip_600x600_0_1_800x800_0.jpg

image upload

Nu heb ik deze nodig
2_polige_stekker_vrouw.jpg

image upload
 
Gebruikt materiaal kan een verschil zijn.
Aluminium is een stuk goedkoper dan koper...
Sommige kabels hebben ook goedkopere afscherming die met verloop van tijd af kan brokkelen
 
Ik weet van een ander dat bv kabels voor de tv van de Action vaak minder van kwaliteit zijn dan de wat duurdere merken. Dus er zal ook wel verschil in prijs ontstaan door andere materialen. Maar goed, verder heb ik hier geen verstand van hoor;)
 
Zal helaas de dure moeten kopen gezien ik afhankelijk ben van de aansluiting.
 
Ik heb een tc 420 met foto 1 kabels man/vrouw

Nu heb ik een daytime gekocht en die heeft een andere aansluiting en deze kabels zijn maar liefst 7 euro per stuk duurder.

Wat is nou eigenlijk het verschil? Kwaliteit of een stunt van daytime dat je dure kabels moet kopen?

Deze heb ik
Bekijk bijlage 50215
image upload

Nu heb ik deze nodig
Bekijk bijlage 50216
image upload

Als je echt goedkoop wilt zijn. Knip je de connectors eraf. Kun je gelijk de draadjes aansluiten.
 
De onderste is waarschijnlijk een speciale audio jack..
 
Ik heb een tc 420 met foto 1 kabels man/vrouw

Nu heb ik een daytime gekocht en die heeft een andere aansluiting en deze kabels zijn maar liefst 7 euro per stuk duurder.

Wat is nou eigenlijk het verschil? Kwaliteit of een stunt van daytime dat je dure kabels moet kopen?

Deze heb ik
Bekijk bijlage 50215
image upload

Nu heb ik deze nodig
Bekijk bijlage 50216
image upload
tweeaderig en een drieaderige kabel?
't Is dus maar wat je nodig bent.
 
tweeaderig en een drieaderige kabel?
't Is dus maar wat je nodig bent.

Aha bedankt. Dan zal ik wel de drieaderige nodig hebben voor de daytime verlichting.
 
Terug
Bovenaan