Wat is er nieuw

Wat vinden jullie van mijn aquarium?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jino1212
  • Startdatum Startdatum
J

Jino1212

Guest
Meningen?

Bijlagen

• CA43DA5D-CC16-4DD3-9C2A-74EE2E6A98A9.jpeg
    CA43DA5D-CC16-4DD3-9C2A-74EE2E6A98A9.jpeg
    55.5 KB · Weergaven: 189
(Bijna...) niks mis mee. Zelf hou ik niet zo van dingetjes als scheepswrakken, schatkisten en krokodillen die van tijd tot tijd hun bek open doen. Maar ik geef onmiddellijk toe; dat is smaak. Voor de rest, die bak ziet er prima uit!

Ik vind de plantjes recht iets dicht op elkaar staan, dat zou ik iets uit elkaar zetten. Verder een mooie verdeling richting het midden. Misschien dat wat kleine, laagblijvende plantjes links tussen de stenen leuk zou staan.
Het schatkistjes vind ik er in dit geval heel leuk tussen passen!

ik deel de mening ook van Ben, inderdaad kwestie van smaak die ornamentjes.

heb je rechts een zo’n magneet om je ramen te poetsen? Gelijk weggooien en gewoon een schoonmaaksponsje gebruiken. Die zijn net zo goed, en krassen tenminste niet als je t goed doet.

dit soort bedoel ik.
https://nl.depositphotos.com/26965305/stock-photo-double-side-cleaning-sponge-on.html
Ik dacht er al aan om een ander soort krabber te halen, deze magneet is wel leuk en aardig maar kan niet tussen bepaalde plekjes komen en er komt soms zand tussen de magneetjes waardoor het glas gekrast kan worden.

Ik deel ook de mening van Ben maar dat is persoonlijk maar verder een leuke bak hoor.

Leuk bakje hoor! :petjeaf:
Je zou er voor kunnen kiezen om de thermometer achterin tussen de planen tegen het raam te plakken. Op die manie zie je hem niet als je vanaf de voorkant in de bak kijkt maar kun je hem vanaf de zijkant wel prima bekijken. Zoals eerder aangegeven is het magneet-spons-krab-ding niet de beste manier om de ruiten schoon te houden. De binnankant kun je met een oud pasje gemakkelijk schoonmaken of je gebruikt filterwatten, die geven zeker geen krassen. De buitenkant maak ik zelf schoon met azijn, voor een streeploos resultaat! :daisy:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan