Wat is er nieuw

Wat vinden jullie van mijn aquarium?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jino1212
  • Startdatum Startdatum
J

Jino1212

Guest
Hey! Ik heb een tijdje terug hetzelfde gedaan, maar ik heb mijn bak nu helemaal heringericht, ik wou jullie mening vragen, welke vinden jullie mooier? En wat vind je er zo mooi aan? 🙂 groeten Jino.
P.S de ene met de lichtblauwe achtergrond en de baby bakje is de nieuwe! 😉

Bijlagen

• A149ADCF-916B-44A6-93B4-0C4C95F0E032.jpeg
    A149ADCF-916B-44A6-93B4-0C4C95F0E032.jpeg
    41.6 KB · Weergaven: 209
  • D1343B33-1AA1-4C74-9350-93D9F4C99375.png
    D1343B33-1AA1-4C74-9350-93D9F4C99375.png
    866.1 KB · Weergaven: 197
Ik vind die tweede foto mooier. Ziet er voller en natuurlijker uit. Het aquarium op de eerste foto is wat kaal.

Ik vind die tweede foto mooier. Ziet er voller en natuurlijker uit. Het aquarium op de eerste foto is wat kaal.
Ja helaas had ik toch heel veel problemen met die bak, bodemrot, slakken, baardalg exc. dus besloot ik om een herinrichting te doen, minder planten minder druk, ocean rif achtig. Clean! ??

Ik vind de eerste bak een beetje de stijl hebben van Wes Anderson ? of dat goed is voor de vissen is een tweede. Maar stijlvol.
0_Otle5wBG-yLHCPsX.jpg

Update, dit was hoe het er uit zag voordat ik de herinrichting had gedaan:

Bijlagen

• B8C7EBC5-C164-4B74-8076-96F4FBE7FB2E.png
    B8C7EBC5-C164-4B74-8076-96F4FBE7FB2E.png
    880.6 KB · Weergaven: 136

Toch maar ik me af wat natuurlijker is :))
Dat kale en ledige zie ik vaker voorkomen in YouTube video's van natuurlijke habitats :DD

Neem niet weg dat ook ik foto 2 mooier vind hoor! zeker ook omdat vissen het vaak 10x beter doen in een bak waar beschutting te vinden is :deal:

Ik sluit me aan bij DanielHoogland

Dat is ook mijn mening aangezien ik wel van wat groen hou. Maar goed smaken verschillen hoor 😉

Hoi Jino,

Voor ik je vraag ga beantwoorden ga ik eerst zeggen dat het allerbelangrijkste is wat jij het mooist vind. Anders wordt je meegezogen in wat ik noem de Social media cultuur. Dat je dingen gaat produceren die anderen mooi moeten vinden, niet doen wordt het voor jezelf niet leuker op.

Ik persoonlijk vind de indeling van de 1e leuker ingedeeld alleen echt te kaal. Bij de 2e vind ik de indeling minder leuk maar wel beter beplant. Bodemrot e.d. kun je voorkomen door het juiste substraat te kiezen en eens in de zoveel tijd de bodem te hevelen.

Tot slot en ik weet niet of ik het goed zie maar op de foto lijkt het alsof je aquarium niet overal wordt ondersteund en deels uitsteekt over de tafel. Zou ik persoonlijk nooit doen en zelfs afraden ivm drukverdeling voor de onderste glasplaat.

Gr
Stefan

Tot slot en ik weet niet of ik het goed zie maar op de foto lijkt het alsof je aquarium niet overal wordt ondersteund en deels uitsteekt over de tafel. Zou ik persoonlijk nooit doen en zelfs afraden ivm drukverdeling voor de onderste glasplaat.

Gr
Stefan
O nee! De aquarium zit op een andere tafel, die is een cm of 3 lager dan de bureau, de aquarium word helemaal ondersteund 🙂 en ja klopt, ik ben zelf super blij met hoe het eruit ziet, en ik had dit soort meningen al verwacht. Ik vind zelf aquariums die een ocean gevoel geven leuk, daarom ben ik dus voor wit substraat gegaan en wat stenen. Dankjewel! 🙂

Ook een van de grote redenen van mijn herscape, is omdat mijn aquarium een sloot look gaf, de foto aan het begin is ook net gemaakt na dat er verse planten en vers zand in was gestopt, vandaar ziet het er ook heel mooi uit ja, en het lege over de 1e foto, dat kan kloppen maar in het echt zou je zien dat mijn aquarium heel anders oogt dan als op de foto’s. 🙂 links komt misschien nog een steen en wat kleine plantjes

Voor ik je vraag ga beantwoorden ga ik eerst zeggen dat het allerbelangrijkste is wat jij het mooist vind. Anders wordt je meegezogen in wat ik noem de Social media cultuur. Dat je dingen gaat produceren die anderen mooi moeten vinden, niet doen wordt het voor jezelf niet leuker op.
Ook ik sluit mij hier graag bij aan! :petjeaf:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan