I
ijsbeervis
Guest
Op het moment staat er naar mijn juwel180 (met een 60L bioloog) een nog in te richten juwel450 te pronken. Nu is mijn idee om mijn oude juwel180 om te gaan bouwen om als bioloog te fungeren voor de juwel450. Ik zou alleen graag wat advies willen wat voor bioloog ik er van moet maken. Ik ben wat filmpjes gaan kijken van The king of DIY en hij maakt ook biologen met een soort van ladesysteem
. Nu is dat een lekker simpele oplossing al dacht ik het zelf, maar ik zou ook een standaard bioloog kunnen maken met vakken. Moet dan alleen ergens glas vandaan halen. Maar dan twijfel ik over de dikte van het glas. Is 2 of 4 mm dik genoeg, of moet ik eerder richting 8mm gaan
Dus eigenlijk heb ik twee vragen,1) welke van de twee biologen zouden jullie gebruiken, standaard of die in het plaatje? 2) hoe dik zou het glas moeten zijn in de standaard bioloog.
Alvast bedankt!
Dus eigenlijk heb ik twee vragen,1) welke van de twee biologen zouden jullie gebruiken, standaard of die in het plaatje? 2) hoe dik zou het glas moeten zijn in de standaard bioloog.
Alvast bedankt!