Wat voor een guppy is dit


D

devi

Guest
upload_2019-4-15_22-46-10.jpeg

upload_2019-4-15_22-46-25.jpeg
 
Een gewone dames gup, of wat was je vraag precies?
 
Mijn vraag is wat voorn soort het is want ik heb ze gekregen maar wist de soort niet
 
Lijkt me een gewone dame toe hoor.
 
Dat het een vrouwtje is is duidelijk, maar van welke soort? Endler of de ''gewone'' Gup, misschien bedoelt Ts dat?
 
want ik die bij endlers er bij gekregen maar wist niet wat voorn soort het was
 
Gewoon een normale gup vrouw inderdaad. Poecilia reticulata als je de soortnaam wil weten.
 
Een mooie jonge normale dame, inderdaad.
En ik denk zelfs eentje zonder inteelt, aangezien ik nog geen "knik" in de rug zie, zo ter hoogte halverwege de rugvin en de ogen.
 
Een mooie jonge normale dame, inderdaad.
En ik denk zelfs eentje zonder inteelt, aangezien ik nog geen "knik" in de rug zie, zo ter hoogte halverwege de rugvin en de ogen.
heb bedoelt u een knik?
 
Soms zie je Guppen met een kromme rug.
 
Kan ook, inderdaad.
 
Gewoon een normale gup vrouw inderdaad. Poecilia reticulata als je de soortnaam wil weten.
Knap dat je dit kunt zien. Aangezien een vrouwtjes Endler er exact hetzelfde uitziet. Alleen dmv DNA onderzoek kan er op de vraag van de topicstarter een antwoord worden gegeven.
 
kan zowel Poecilia reticulata als Poecilia wingei zijn zoals Botia al aangaf. Dat is niet te zeggen. Maar meestal als ze als endlers verkocht worden, zijn het hybrides tussen endler en gup.
 
Knap dat je dit kunt zien. Aangezien een vrouwtjes Endler er exact hetzelfde uitziet. Alleen dmv DNA onderzoek kan er op de vraag van de topicstarter een antwoord worden gegeven.

Weer wat geleerd, dacht altijd dat endler vrouwen een stuk kleiner/gedronger waren. Wist niet dat ze er exact hetzelfde uitzagen.
 
Weer wat geleerd, dacht altijd dat endler vrouwen een stuk kleiner/gedronger waren. Wist niet dat ze er exact hetzelfde uitzagen.

O jee, ik dacht ook altijd dat de vrouwen van de Endler wat kleiner waren.
 

Terug
Bovenaan