Wat is er nieuw

Wat voor eitjes zijn dit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Harry dusseljee
  • Startdatum Startdatum
H

Harry dusseljee

Guest
Hoi ik ben dus bezig met verandering van tropische vissies naar cichlides heb in me rio nu 8 yellow cichlides zitten en paar algen eters.
ik had ik zoon stenen pijpje der in zitten en daar zat dus een mannetjes algen eter in vast net dat pijpje open gebroken en kom ik allemaal eitjes tegen die heb ik met dat stuk steen in een kweek bakje gedaan maar heb geen enkel idee wat dit voor eitjes zijn weet iemand van jullie het??

20170725_123511.jpg

20170725_111341.jpg

20170718_114115.jpg

Deze zat er in vast

1500980469672-1038759155.jpg

Grote kans dat het mannetje niet vast zat. Het zijn duidelijk eitjes van je ancistrus en de vis op de foto, een mannetje, bewaakte ze dus.

Oke thx want hij zat al 2 dagen met zen staart te bewegen en dat werd al minder vandaar dus bevrijd heb en van de yellow heb ik begrepen dat ze muilbroeders zijn

Wat is nu het beste te doen mannetje bij de eitjes of nu ze uitkomen juist niet

Heb der meerdere komen uit me oude visbestand heb nu nog 5 of 6

Ik vroeg het omdat ik niet wist of je een vrouw had en anders kon je dat uitsluiten maar dan zijn het waarschijnlijk eitjes van de Ancistrussen en zat hij de eitjes te bewaken.
Als je ze apart hebt zou ik afwachten want volgens mij zie ik al stipjes zitten in sommige eitjes. Of zie ik zelfs al staartjes??

Dat klopt ze beginnen los tekomen van de rest en vollop te bewegen heb ze nu dus in zoon kweek bakje zitten

Beter krijg ik hem niet

20170725_132919.jpg

Ja ik zie volgens mij al duidelijk het lijfje. Vooral de meest rechtse dus ze komen uit volgens mij. Heb je voeding voor ze want ze leven eerst op de dooierzak maar na enkele dagen is dat op. Je kan eventueel liquidfry kopen bij de winkel.

Oke thanxx

Heb eens eerder jonkies gehad kwam ik pas achter na dak allemaal babys uit me duikboot zag komen die werden groot met verpulverde vlokvoer en voeder tabletjes voor algeneters

Maar zal es kijken naar dat spul

Maar dat oranje is de dooier zakje ? Heb nog niet eerder zo gezien namelijk haha

Je kan inderdaad ook wat voer goed fijnmaken.

Heel erg bedankt voor de hulp mensen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan