Ojazekerwel die kunnen net zo hard lekkenAls het statisch is kan ik het niet in alle 13 bakken hebben denk ik .
Ik ga er nog een bak bij zetten en de bedrading veranderen, dus hopelijk vind ik dan het probleem.
En ik heb geen thermostaat met glas , ik heb een externe verwarming , dus dat kan het ook niet zijn.
Alles waar een stekker aan zit, en in contact komt met water kan het zijn.Als het statisch is kan ik het niet in alle 13 bakken hebben denk ik .
Ik ga er nog een bak bij zetten en de bedrading veranderen, dus hopelijk vind ik dan het probleem.
En ik heb geen thermostaat met glas , ik heb een externe verwarming , dus dat kan het ook niet zijn.
Mocht dit geen grapje zijn: Gedestilleerd water wordt vanzelf weer vervuild in je bak en gaat dan gewoon wwer geleiden. Dit zal niet eens zo lang duren.Gedestilleerd water gebruiken.
Geleid geen stroom.
Groetjes John.
N.b. zou maar snel alle apparatuur nakijken op stroom lekkages.
Water geleid en verbind daardoor dus uitstekend tussen bakken.Vraag ik me af of dat gemeten is of gewoon een aannamen de @capricorn is daar verders niet op ingegaan.
als het 12 volt is is het uiteraadt niet statische maar wel heel raar dat het bij alle bakken is
dan moeten ze allemaal verbonden zijn of er is lekstroom via de stelling ofzo 12 afzonderlijke bakken met het zelfde probleem gaat er bij mij niet in
De NB is een prima advies.Geleid geen stroom.
Groetjes John.
N.b. zou maar snel alle apparatuur nakijken op stroom lekkages.
dat snap ik zie post #8Water geleid en verbind daardoor dus uitstekend tussen bakken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.