Durf de zoekfunctie te gebruiken, hier word ongeveer wekelijks een topic over geopend en de antwoorden zijn nagenoeg altijd hetzelfdeWelke testsets zijn aan te bevelen voor een beginner?
Nauwkeurigheid speelt meer een rol dan de prijs
We heten niet allemaal John 😀Soms zijn nieuwe leden nog niet hiervan op de hoogte maar het is soms inderdaad makkelijk om de zoekfunctie te gebruiken🙂
Dat idee heb ik ook.Heb hier Jbl en columbo beide doen hun werk
Al werk ik zelf liever met de jbl test koffer heb de in druk dat deze iets nou keuriger is (maar das mijn idee)
In EU is een topic terug te vinden over de nauwkeurigheid van diverse testsets en JBL kwam daar als beste uit de bus.Heb hier Jbl en columbo beide doen hun werk
Al werk ik zelf liever met de jbl test koffer heb de in druk dat deze iets nou keuriger is (maar das mijn idee)
Tja moeten ze nou voor die 3 blackwater fanaten ook daar rekening mee houden danDaarbij heeft JBL een pH test die wel lage pH's kan meten, Colombo standaard niet.
Ja.Tja moeten ze nou voor die 3 blackwater fanaten ook daar rekening mee houden dan
Tja moeten ze nou voor die 3 blackwater fanaten ook daar rekening mee houden dan
De JBL tests werken met 2 watersamples.Dan ben ik wel benieuwd. Wat is er makkelijker aan de JBL? Alleen het aflezen? Of is het druppelen ook makkelijker? In de Colombo heb ik een aantal tests waarbij je uit 3 potjes druppels moet toevoegen. Als dat minder zou kunnen dan zou dat wel fijn zijn.
Wel lastig meten met kleurtjes als je al begint met bruin water. 😁
JBL doen ook aan autonome origamiOh, dat is dan wel een uitkomst. Ik kan me nog niet helemaal een beeld vormen van hoe dat werkt, maar het klinkt handig.
Ik ben sowieso wel een fan van die kleurenkaartjes. Ik heb een losse ijzer test van Sera. Daar zitten de referentiekleuren op de bijsluiter, die natuurlijk elke keer vanzelf dichtvouwt. 😖
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.