Wat is er nieuw

Waterpest laten drijven

• Onderwerp starter Onderwerp starter ters
  • Startdatum Startdatum
T

ters

Guest
Is het mogelijk dit plantje te laten drijven aan de oppervlakte ? en geeft dat dan nog zuurstof af voor de vissen?

(dus is het een probleem als ik die plantjes laat drijven??)

Opzich geen probleem, ze halen de voeding uit het water en niet via de wortels uit de grond, dus het kan, maar of het een mooi gezicht is........??

maar geven ze nog wel zuurstof aan de vissies

Ja hoor, dat proces gaat gewoon door.
Maar als je denkt dat de vissen zuurstof te kort komen kan je ook zorgen voor wat meer oppervlakte beweging, door je filter.

Wat wil je daar mee doen?

daar staat dat het luchtbelletjes zijn en als de planten drijven dan is dat er toch niet of zeg ik nu iets doms??

De luchtbelletjes welke planten afgeven worden direct in het water opgenomen dus deze zie je niet.
Drijvend of in de bodem geeft hetzelfde effect.

thx

Ik heb ze drijven bij de Formosa in een 30 liter en dat kan zoals al gezegd prima en zelf vindt ik het een leuke drijver. Soms zakken de wat zwaardere takken wel iets.

Wat wil je daar mee doen?
Het komt hier vandaan

http://www.waterwereld.nu/waterpest.php

(ik heb op zijn kop naar mijn scherm gekeken zonder bril, en snap niet zo goed wat de illustrator nu precies wil met die tekening 🙂 (webdev is Frank R)
Ik had wel even een epic zoek momentje. Van foto in dit topic, naar huisadres 😀... Tip: zet niet alles op internet)

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan