A AquaLife Guest 27 november 2016 #1 Om een lang verhaal kort te maken, ik zou graag willen weten hoe je waterpest stekt en hoe lang het duurt in totaal. Alvast bedankt
Om een lang verhaal kort te maken, ik zou graag willen weten hoe je waterpest stekt en hoe lang het duurt in totaal. Alvast bedankt
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 129,337 Leeftijd 60 Locatie Groningen 27 november 2016 #2 Je kan het afknijpen waar je wil hoor. Het is een erg makkelijke plant wat dat betreft.
T TonHageraats † Guest 27 november 2016 #4 Alles kan met deze makkelijke plant, knippen, afbreken, afknijpen, alles wat je maar wilt.
Y yov Guest 27 november 2016 #5 TonHageraats zei: Alles kan met deze makkelijke plant, knippen, afbreken, afknijpen, alles wat je maar wilt. Klik om te vergroten... Juist de bosmaaier zou ik je afraden... Maar ja ze noemen het niet voor niets waterPEST! 😀
TonHageraats zei: Alles kan met deze makkelijke plant, knippen, afbreken, afknijpen, alles wat je maar wilt. Klik om te vergroten... Juist de bosmaaier zou ik je afraden... Maar ja ze noemen het niet voor niets waterPEST! 😀