Z
Zayn2020
Guest
Mijn watertoevoer is na iets meer dan een maand bruin geworden met groene vlekjes. Hoort dit zo? Ik maak me vooral zorgen om de groene vlekken. Zie foto's
Het remt wel de uitstroom iets dus ik rag de spraybar elke 14 dg even.Toevoer wordt altijd vrij vlot bruinig, lekker laten zitten, vallen de transparante buizen ook minder op.
Idem hierNog nooit gedaan.....
Filter draait nu een jaar.
Ik doe het eigenlijk ook nooit. Helpt ook niet dat die van mij niet doorzichtig is dus wat daar allemaal in groeit zal altijd een mysterie blijven. 🙄
Of zou het kunnen zijn dat je in transperante delen eerder een biofilm ziet en dus eerder opvalt?In zo n transparante buis krijg je eerder aanslag van algen. Dat zie ik ook in de doorzichtige filterslangen hier.
Ik maak ze ook schoon maar dat is meer een halfjaarlijks iets als het al niet langer duurt.Het remt wel de uitstroom iets dus ik rag de spraybar elke 14 dg even.
Dat vernoed ik ook hier want de aanslag is bruinig en geen groen van algen. Maar ja ik douche me ook om de week dus dan reinig ik de spraybar ook 2 wekelijks gelijk met het verversen 😉Of zou het kunnen zijn dat je in transperante delen eerder een biofilm ziet en dus eerder opvalt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.