Wat is er nieuw

Waterverversen bij flubenol behandeling

Van Egmond

Well-known member
Lid geworden
6 mei 2020
Helaas wat planaria in mijn bak zitten, nu ga ik na mijn wekelijkse verversing de eerste keer flubenol toevoegen en na 1,5 week nog een keer maar kan je dan nog wel een water wissel doen tussen de eerste en 2de beurt flubenol in of haal je dan de kuur uit het water?

Ik heb het ook dikwijls gedaan bij garnalen maar heb nooit herhaald en ook niet meer gewisseld dan ik wekelijks doe.

Extra verversen is theoretisch niet nodig bij een flubenolkuur, dat spul verdwijnt vanzelf uit je systeem

Extra verversen is theoretisch niet nodig bij een flubenolkuur, dat spul verdwijnt vanzelf uit je systeem
Breekt het af ofzo want als het alleen met verversen verdwijnt dan zou een herhaling nooit nodig zijn.

Breekt het af ofzo want als het alleen met verversen verdwijnt dan zou een herhaling nooit nodig zijn.
Ja ik denk dat het afbreekt maar weet dat niet zeker, alleen in de bijsluiter staat dat het vanzelf uit het systeem verdwijnt

Ok kan dus gewoon iedere week blijven verversen zoals ik nu doe? Weet namelijk niet hoe lang het moet werken in het aquarium?

Flubenol werkt vrij snel hoor en bij bv Hydra zie je al na 24 uur dat ze dood zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan