Wat is er nieuw

Waterwissel in donker?

Scalare

Member
Lid geworden
21 oktober 2020
Leeftijd
33
Hey
Ik zou graag men waterwissel in de voormiddag doen maar het licht gaat pas om 12u30 aan. Hoe doen jullie het? Altijd wachten tot als het licht aan is?

Licht even aandoen, waterwissel en onderhoud doen en dan het licht weer uit, zou ik dan doen.

Ik ben het met Ton eens en wellicht heb je al genoeg licht aan het daglicht dat binnenkomt.

Hey
Ik zou graag men waterwissel in de voormiddag doen maar het licht gaat pas om 12u30 aan. Hoe doen jullie het? Altijd wachten tot als het licht aan is?
Mijn licht is aan van 's morgens 8:30 uur tot 's avonds 23:00 uur. Het probleem speelt hier dus niet.

Als ik eerder in d ebakken moet werken dan dat de verlichting aan is doe ik hem handmatig aanzetten en laat hem dan aan tot de avond, die enkele keer dat het licht dan wat langer brand kan totaal geen kwaad

Als ik hier onderhoud zou gaan plegen in een donkere bak, breken de vissen de boel af :juggle:

Haha ja ook :DD

Nee maar de visjes hier raken daar zeer van in de stress, en vissen van 30cm+ die door de hele bak heen schieten overal tegenaan botsend is absoluut geen pretje :juggle:
Alsof er 's nachts vreemde mannen in je slaapkamer lopen en in je kasten rommelen, zou ik ook niet blij van worden idd.
P.S. komen er dit jaar nog foto's van je vissen :foto::daisy:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan