watonai, marktplaats, of gewoon een goudvis?


De 2e idd niet.. ik dacht ook aan de eerste foto.. ik vind hem wel heel erg op de watonai lijken tenminste :p
 
Volgens mij zijn het gewoon een goudvis en een ernstig vergroeide shubunkin... Tenminste dat is mijn eerste idee als ik de foto's zie.
 
Ik ga met Kim mee. Als ik naar de foto kijkt heb ik het gevoel dat die vinnen eigenlijk niet zo horen te zijn. Is meer een gevoel dan wetenschap, hoor.
 
Vond hem wel op een watonai lijken, maar hij lijkt idd ook wat vervormt..
 
Watonai's zie je ook zelden al heb ik er zelf wel een. Laatst zwom er bij een tuincentrum ook een rond bij de gewone Goudvisjes voor 1 euro maar die heb ik laten zitten.
 
Het zou wel vet wezen als het een watonai was, diegene doet hem tenslotte gratis weg haha. Maar watonai's zie je inderdaad niet heel veel, maar watonai's zijn toch veel duurder dan 1 euro?
 
Deze zat ook perongeluk tussen de Goudvissen. Soms moet je geluk hebben. ;) Mijn wakins en Watanoi zaten ook perongeluk in partijen gewone Goudvissen. Gewoon goed zoeken. ;)
 
Of je kweekt per ongeluk zelf een Wakin uit een Demekin en een gewone goudvis :oops: :D

gUm-VckH33S9Ul4rDDYDIQok79J2EFV8.jpeg


gUm-VckH33S9Ul4rDDYDIQok79J2EFV8.jpeg
 
:D lijkt me wel vet een watonai in je bak. wakins zijn ook wel vet.
 
Merci, ze is nu bijna 6 maanden oud en flink aan het verkleuren. Over een paar weken is ze helemaal oranje.

Misuzu heeft een zusje van dit visje. Die ziet eruit als een sluier met een enkele staart en dezelfde kleur. De overige 3 broertjes/zusjes zien eruit als gewone goudvissen en hebben hun schutkleuren nog.
 
@Jones, wel jammer eigelijk dat ie gaat verkleuren, zwart en oranje staat haar mooi! maar helemaal oranje is ze ook nogsteeds mooi :D denk ik hihi

@Wille123, kun je beter even googlen denk ik :p ..
 

Terug
Bovenaan