W
Wim31
Guest
Heeft iemand hier ervaring met een wavemaker... niet voor golven maar voor circulatie....
Welke maten zijn je aquarium?Heb zelf de oase streammax ben daar tevreden over maar je hebt ook andere. Alles doet ze werk. Ik denk nu om een blue marine erbij te nemen
1 van 150cm en 1 van 100cmWelke maten zijn je aquarium?
Ik zeewater heb je zeer veel stroming nodig. En het liefst een wavemaker. Zodat de koralen goed blijven.Ik ben het met Ben eens maar gebruik in de zeewaterbak ook een van Blue Marine en die zijn voordelig en best wel goed.
Ik denk dat jij dan doeld op een hillstream bak. Daar is extra stroming wel fijn ja.Hoewel de meeste zoetwater bakken/vissen inderdaad prima door kunnen met een goed opgezette flow van het filter, zijn er zoetwater vissen die extra stroming nodig hebben i.v.m. natuurlijke omstandigheden (krijgen bijvoorbeeld sneller last van de kieuwen indien ze deze stroming niet hebben)... ja de die soorten zijn beperkt maar ze zijn er wel
Ik denk dat jij dan doeld op een hillstream bak. Daar is extra stroming wel fijn ja.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.