L Lotta Saffir Guest 25 november 2016 #1 Sinds vandaag is het water in mijn aquarium 'wazig'. Het is een aquarium waar guppy's in zitten. Wat kan ik hier aan doen?
Sinds vandaag is het water in mijn aquarium 'wazig'. Het is een aquarium waar guppy's in zitten. Wat kan ik hier aan doen?
Seabait Well-known member Lid geworden 11 december 2011 Berichten 34,289 Locatie Middelburg 25 november 2016 #2 Heb je een zee of brakwater aquarium?
Topicstarter Topicstarter L Lotta Saffir Guest 25 november 2016 #3 Seabait zei: Heb je een zee of brakwater aquarium? Klik om te vergroten... Ik heb het even gewijzigd! Er zitten guppys in.
Seabait zei: Heb je een zee of brakwater aquarium? Klik om te vergroten... Ik heb het even gewijzigd! Er zitten guppys in.
Seabait Well-known member Lid geworden 11 december 2011 Berichten 34,289 Locatie Middelburg 25 november 2016 #4 Staat nu in het verkeerde topic eigenlijk. Kan je wat meer vertellen over hoelang het aquarium staat en wanneer hoeveel er ververst is,waterwaarden?
Staat nu in het verkeerde topic eigenlijk. Kan je wat meer vertellen over hoelang het aquarium staat en wanneer hoeveel er ververst is,waterwaarden?