250x60x70 van Nanoe


Altijd een avontuur in Kockengen
IMG_20210220_193545.jpg


IMG_20210220_193451.jpg



IMG_20210220_194518.jpg
 
Schat does lief.
Ik weet dat je niet wil delen.

Johnnie ik kom graag hoor maar er hoort natuurlijk ook op zijn minst wel een slaapplaats en een lekkere maaltijd bij he.
 
Johnnie ik kom graag hoor maar er hoort natuurlijk ook op zijn minst wel een slaapplaats en een lekkere maaltijd bij he.
Ehhh, een lekker broodje kroket staat er denk ik op het menu :juggle:. O ja, en een slaapplek is geen probleem want we hebben een ruime zolder:DD:DD
 
Tja je hebt mensen die nooit ergens tevreden mee zijn
 
Nou gaat lekker hier. Raoul mag niet komen dus dat is al niet aardig en dan moet ik ook nog lezen dat Raoul met een lekker broodje kroket niet tevreden is:'(:'(
Ja John en als je daarnaast ook nog een uitstekende uitsmijter klaarzet voor Raoul dan kan het zo maar gebeuren dattie niet wil komen. :stom: :oops:
 
Man man man toch. John wees toch maar een beetje voorzichtig met zoiets. Als Raoul komt dan heeft hij vermoedelijk een zeer goede camera bij. Ik hoop dat je niet, zoals ik onderweg, op je fiets geflitst wordt want dat kost waarschijnlijk geld. ;):deal::)
 
Dat moet een eierbal zijn lijkt mij ;-)
Haha, ja dat zegt een Noorderling dus(y). Nou Raoul moet maar tevreden zijn vindt ik met een broodje ;)
Straks ontdekt hij nog hoe lekker de eierballen zijn en dan blijft ie hier nog ook:eek:
 
John, het kan zomaar zijn dat Raoul minimaal een 4 gangen menu verlangt en dat is geen doolhof.:cry::sorry::'(

Sorry @Nanoe voor het off-topic zijn. Lijkt me goed om dat te doen in het grote off-topic topic.:)
 
Nanoe waarom moet dit naar een fotoalbum, ikzelf kijk daar zelden naar, ik zie veel liever een gevolg hoe het een en ander uitpakt en zich ontwikkeld.
 
Nanoe waarom moet dit naar een fotoalbum, ikzelf kijk daar zelden naar, ik zie veel liever een gevolg hoe het een en ander uitpakt en zich ontwikkeld.
Kwestie van op volgen drukken ;) krijg je gewoon bericht wanneer er een nieuw bericht is.
 
;) nee jessicapilon die loopt niet vol hoor en anders gezegd kan ik dat ook wel aan, maar het is een soort van kweekverslag en dat is beter te volgen dan het te plaatsen in een foto-album ik mis daarom het verdere verloop van de afzetting ofwel de kweek, en dat is een interresant gegeven om op verder te gaan.
 
;) nee jessicapilon die loopt niet vol hoor en anders gezegd kan ik dat ook wel aan, maar het is een soort van kweekverslag en dat is beter te volgen dan het te plaatsen in een foto-album ik mis daarom het verdere verloop van de afzetting ofwel de kweek, en dat is een interresant gegeven om op verder te gaan.
Ik begrijp nu pas dat je liever een apart foto-album (kweekverslag) had gezien dan zoals het nu in dit topic tussendoor vermeld wordt. :juggle: :DD
 
Ohhhh, dat had ik ook niet gezien.

Maar er komt niks terecht van deze eieren.
Was al verbaasd dat vanmorgen niet alles was opgesnoept :DD
 
Ziet er heel mooi uit, die bak van jou!
Leuk dat je vissen zo fanatiek zijn met eieren. Lijkt wel pasen! ;-)
 
Beide zijn we niet helemaal tevreden met hoe de bak nu is.
En de kleine bak ben ik echt super blij mee.
In deze bak stoort het me dat het vooral zwaardplanten zijn, weinig anders, het hout stoort me.
Dus vandaag naar vkc voor ander hout en daar zijn we goed geslaagd.

20210327_132128.jpg


Komende 2 weken moet het nog even badderen, dus nog een tijdje geen update.
Wel wil ik het raster wat onder het zand ligt eruit halen, het komt steeds verder baar boven en dat stoort me. Tot op heden graven de geo's niet zo erg dat alles omgeploegd wordt, dus het zal wel goed komen.
Er blijven wel wat zwaardplanten, de HN. De lotus wil ik vervangen door een rode. En verder kijken wat er verder nog inkomt. Meer variatie in ieder geval.
 
Dat is een flink stuk maar wel erg mooi.
 
Gaaf stuk hout zeg! Ik hou erg van die grote prominente stukken.
 
Onderhoudsarm zo'n bak

20210409_153708.jpg
 

Terug
Bovenaan