Webshop voor exclusieve guppen?

  • Onderwerp starter Vino Velupillai
  • Startdatum

V

Vino Velupillai

Guest
Ik wil na een lange stop weer beginnen met het houden en kweken van guppen. Dit omdat ik tijdens mijn jeugd enorm veel plezier van heb gehad en het toch wel stiekem mis.

Ik heb een Aquael van 74,5x35x40 waar ik op dit moment 7x kardinaal tetra in heb zitten en 1 ancistrus van c.a 4cm

Betreft de Kadrinaal Tetra's weet ik niet zo goed wat ik daarmee moet. Ik heb ze al zeker wel 3 jaar en heb er nooit problemen mee gehad. het zijn altijd de guppen die op de een of andere een voor een dood gaan en de kardinaals hebben nergens last van. Daardoor heb ik soms zelfs wel een getwijfeld of mijn kardinaal tetra's niet de boosdoeners zijn van mijn guppen sterfte?

Ancistrus gaat weg als die te groot wordt of problemen veroorzaakt.

Laat ik mijn vraag maar stellen voordat dit verhaal een boek wordt :p

Ik ben opzoek naar een online adres waar ik aan gezonde en exclusieve guppen kan komen (dus niet de standaard kleuren van de lokale dierenwinkel).

Verder wat kunnen jullie mij adviseren m.b.t. mijn kardinaal tetra's ?
 
Het beste is denk ik bij een goed bekend staande hobbykweker want ook online zul je veel slechte exemplaren aantreffen denk ik.
 
Bedankt voor de vele reacties!

heeft er iemand suggest m.b.t. mijn kardinaal tetra's?
 
Als lid van Poecilia Nederland ontmoet je de meeste kwekers uit Nederland/België/Duitsland etc. tijdens bijeenkomsten e.d.
Voor meer info:. www.poecilia.nl

Succes met je hobby.
 
Ik kweek ook al jaren zuivere endler soorten. Sommige soorten zijn inmiddels helaas in het wild al uitgestorven en dus ben ik best trots dat ik nog die zuivere stammen heb.
 

Terug
Bovenaan