Weer terug!


Eco Creations

Well-known member
Lid geworden
23 maart 2018
Berichten
845
Leeftijd
35
Locatie
Heerlen
Hallo allemaal!

Zo'n 3-4 jaar geleden was ik een actief lid op dit forum. Helaas kon ik de account naam niet meer herinneren. Hoe dan ook, toen der tijd had ik een 80 cm aquarium met Apisto's in een Amazone biotoop.
Na een aantal drukke jaren met werk, studie en een verhuizing is het nu weer zo ver. Ik kan al ruim een jaar niet wachten om weer met een aquarium te beginnen. Na wat gespaard te hebben en nu en dan internet af te hebben gespeurd naar informatie is het binnenkort zo ver! In mijn kleine 'kantoortje' grenzend aan de woonkamer staat mijn bureau van ruim 165 cm x 78 cm waar wél een aquarium op kan. De rest van de planning zal ik bewaren voor een apart topic over mijn toekomstig Tanganyika biotoop.

Dan nog even kort over mij zelf, mijn naam is Niels en samen met mijn vrouw en twee dochters woonachtig in Heerlen. In het dagelijks leven werk ik als docent in het vmbo.

Ik hoop hier weer veel plezier te beleven, informatie op te doen en vooral de hobby te delen met andere aquarium liefhebbers.

Groetjes,
Niels
 
Bedankt allemaal. Het forum is behoorlijk veranderd heb ik al gezien. Ten goede hoor! Is Tien ook nog actief?
 
Welkom terug Niels. helaas is Tien niet meer actief op het forum.
 

Terug
Bovenaan