A
Altispinosa
Guest
Weet iemand de correcte benaming van deze meerval en hoe groot deze word en hoe je het geslachtsonderscheid kan zien ?
Zijn het traag groeiers ? Hoe oud kunnen deze dan worden ? Hoe snel groeien ze op een jaar ?Ik zeg: Good ol' Pterugoplichthys gibbiceps.
Welke soort het precies is maakt niet zo veel uit, worden allemaal 40-50cm, en zoals Botia altijd zegt: Ze schijnen best lekker te zijn 😀
35 jaar, heb ik ergens gelezen. Volgens mij groeien ze ook nog best snel.Zijn het traag groeiers ? Hoe oud kunnen deze dan worden ? Hoe snel groeien ze op een jaar ?
Dan is deze niet echt geschikt voor een bak van 120cm.35 jaar, heb ik ergens gelezen. Volgens mij groeien ze ook nog best snel.
Iemand een idee van de nederlandse benaming ?Dit is 100% zeker een Pterygoplichthys pardalis en ze schijnen inderdaad zeer smakelijk te zijn. 😉
L-21Iemand een idee van de nederlandse benaming ?
Bedankt rob heb het nagekeken op PlanetCatfish en deze word zo'n 35cm.
Een collega van mij heeft een Pterygoplichthys pardalis vanaf 1991 en die heeft hij dus al bijna 27 jaar.Ik zou ze ook nooit opeten daarvoor zie ik de dieren te graag , ik ben op zoek naar nog zo een exemplaar of een gibbeceps maar die worden zo'n 50 cm groot.
Een collega van mij heeft een Pterygoplichthys pardalis vanaf 1991 en die heeft hij dus al bijna 27 jaar.
+1.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.