Wat is er nieuw

welk aquarium voor dwergklauwkikker?

• Onderwerp starter Onderwerp starter new fish
  • Startdatum Startdatum
N

new fish

Guest
Goedendag,

Mijn oog is gevallen op de dwergklauwkikkertjes, die ik graag wil gaan samen houden met vissen. (Zie mijn vraag in het forum visbestand)

De hoogte van het water mag voor de kikkers maximaal 30cm zijn.
Is een aquarium zoals de juwel rekord 600 dan juist? Of kan ik beter de 800 kiezen en dan het water laag houden met een plateau voor de kikkers om te "zonnen"?

En welk merk zouden jullie mij aanraden?

Juwel 600 of 800,
Marina 96L of
Classica eco (met led).

Wat ik ook belangrijk vind is dat je wel aan nieuwe onderdelen moet kunnen komen.

Ik ben zeer benieuwd wat jullie mij aanraden!
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.

Het is over het algemeen erg onoverzichtelijk om meerdere topics met soortgelijke vragen te beantwoorden. In je andere topic heb je het ook al over de waterhoogte en kun je ook goed vragen naar welke bak. Ik heb daar ook al uitgebreid antwoord gegeven en vervolgvragen worden ook wel beantwoord. Je gaat nu bijvoorbeeld al uit van die max. 30cm, maar zoals ik je vertel in je andere topic is dat wel wat kort door de bocht. Begin je dit topic al met een verkeerd uitgangspunt.

Maar het was natuurlijk in je enthousiasme, dus het is je vergeven. Maar wel iets om volgende keer even rekening mee te houden 🙂

Komt allemaal goed, maar hou het een beetje overzichtelijk voor jezelf, en voor ons 🙂

~ Ivo

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan