Wat is er nieuw

welk L nr is dit

patty776

Well-known member
Lid geworden
4 januari 2015
welk L nr of algeneter heb ik hier zitten

838463patty776_0_82_20150608_191634.jpg

Er zijn er zoveel, dat het ondoenlijk is om op basis van deze foto een goed antwoord te geven.

Lijkt erg veel op een Peckoltia soort, en dan of een jonkie of een vrouwtje. Maar kan er zo maar helemaal naast zitten!

Greetzz Bigsmoke

BigSmoke zei:
Er zijn er zoveel, dat het ondoenlijk is om op basis van deze foto een goed antwoord te geven.

Lijkt erg veel op een Peckoltia soort, en dan of een jonkie of een vrouwtje. Maar kan er zo maar helemaal naast zitten!

Greetzz Bigsmoke

Je zit er inderdaad helemaal naast 😛 Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat het een Ancistrus is.

Foto is onduidelijk. Zou toch best een ancistrus sp. kunnen zijn en dan waarschijnlijk een dame.

Zeker weten een Ancistrus cf cirrhosus. Ikdenk ook een vrouwtje.

Ancistrus cf cirrhosus ben ik het mee eens, maar meen een mooi klein gewei te zien dus ik denk een mannentje!

Funkycorsa zei:
Ancistrus cf cirrhosus ben ik het mee eens, maar meen een mooi klein gewei te zien dus ik denk een mannentje!

Lijkt me nog niet echt een gewei. Ik weet niet hoe groot de vis is maar indien de vis uitgegroeid is is het denk ik een vrouwtje, vrouwtjes krijgen namelijk soms ook wel wat 'stekeltjes'.

dit is nog een jong exemplaar van nog geen half jaar oud

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan