Wat is er nieuw

Welk L-nummer is dit en geschikt voor meterbak?

• Onderwerp starter Onderwerp starter olivierw
  • Startdatum Startdatum
Is ongeschikt, heb deze in levende lijve al 30/40cm zien worden 🙂

Exacte naam is mij niet bekend, maar deze vis wordt helaas regelmatig aangeboden.

Bedankt voor jullie reacties! Hahaha, ja dat is wel veels te groot ja. Gaat niet door dan, helaas.

Sorry, nog een onbekende algeneter 😉
Yht7VXECm1BYAZQ-10KjwF6YGrzzt6LJ.jpeg

Yht7VXECm1BYAZQ-10KjwF6YGrzzt6LJ.jpeg

Deze vis wordt als koppel aangeboden, klopt het dat dit een ancistrus cf. cirrhosus is? Of tot welk soort behoort het anders? Is kweken met dit soort wel te doen, en gaat dat net zo makkelijk als bij de ancistrus cf. cirrhosus?

Dat is een ancistrus cf cirrhosus, dus het kweken gaat makkelijk 🙂

Kan ook in een meterbak. Heb er zelf ook eentje. Graven wel alles onder xD

Bedankt, hahaha, nou leuk!
Ik heb er ook een gehad, maar die heb ik helaas door omstandigheden weer weg moeten doen 🙁
Of ik een koppel neem, weet ik nog niet, ik las dat ze honderden jongen kunnen krijgen, en Marktplaats staat er al behoorlijk vol mee.

Of is er misschien een mogelijkheid om de hoeveelheid jongen een beetje te beperken door eieren weg te halen of iets dergelijks? Het lijkt me namelijk wel ontzettend leuk om jongen te krijgen en te verzorgen, maar elke keer zoveel is wel een beetje een probleem.

Ik kan aan een 'gouden' paar kunnen komen, weet iemand of daar vraag naar is? En is dit gewoon een andere kleurslag of is het een albino soort?

Als ze rode ogen hebben is het een albino paar. Hebben ze geen rode ogen zouden het ook L144 kunnen zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan